Jump to content

Hur borde karaktären vara i nästa GTA-spel?


Hihad
 Share

Recommended Posts

Hur tycker ni att huvudpersonen i nästa gta spel ska vara och inte vara?

Jag tycker att han ska vara:

Kall

Efterlyst xD

mörkhårig (sorry men en blond gta snubbe skulle alldrig passa jag gillar blondiner i verkligheten men skulle inte passa in i gta liksom)

Han ska ha en korkad släkting (för humorns skull)

Seriös (jag vill inte att det ska vara en liten dum clown som går och drar massa skämt men det kommer nog alldrig att hända iaf) xD

hans ålder borde vara 30-40

Kanske tjej? (skulle bli överraskat spännande och skoj^^)

Parodi av någon bra film snubbe

Blond(inte på grund av några rasistiska skäll)

Igen ljus röst men inte för mörk.

Inte som CJ (san andreas)

Homosexuell (skulle bli äklad men skulle troligen alldrig hända heller och ja nu är det på grund av mina hatande skäll)

Jag vill inte att han ska ha jätte mycket muskler som syns

Och han får verkligen inte röstskådespelas av någon idiotisk snubbe som Chris Crocker (men det kommer inte att hända heller xDDD)

jag undrar också hur det skulle bli ifall det var en tjej XD

Man kanske skulle gå och tuta till killar istället då (gigolos)

haha fan vad roligt det skulle bli det är okej att spelet är lite skämtande men inte karaktären

nåja jag undrar ifall detta hade blivit en bra gubbe med min lista?

gör en egen likadan du också

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nåt som skulle göra nästa GTA helt perfekt vore om man fick göra sin egen karaktär, dvs bestämma utseende. Hårfärg, hudfärg, frisyr, Kroppstyp, dvs smal tjock tränad osv. det vore ballt!!!!

Och sen typ välja attributes, dvs karma, toughness mm som utgör om man kan snacka sig ur kniviga situationer, om man är en bra fighter, är stark osv, driving skill oxå kanske? Såna saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Det borde finnas några "mallar" av karaktärer man kan vara.

Alla har varsin specialite.

Renegaden/Hårig moppeåkare:

Kan använda hagelgevär när han kör fordon.

Kan få hjälp av andra motorcyklister om han är jagad.

OBS: Gäller bara när han är i knipa och det råkar finnas andra motorcyklister i närheten. Han kan alltså inte värva folk som följer honom.

Cop gone bad (som Hernandez sa):

Ligger ett steg före polisen och kan därför komma undan snuten lättare än andra.

Polis-sidequesten är lättare om man spelar som honom.

"PrideGuy"/Bög:

Vet inte vad man kan komma på för att moraltanter inte ska flamea en.

Om man inför stilsystemet som finns i Saints Row 2. Så får man mer i stil (än de andra gubbarna hade fått) oavsett vad för kläder man köper.

Och kanske tjänar lite mer i cash från missions osv då han är bra på att snacka.

Steroidgubben/Biffen:

Grym på att slåss (melee) och tål rätt mycket, men hans kondition är inte den bästa, så man kan inte sprinta så mycket.

Är även lite segare på att ställa sig upp om man blir påkörd/faller av en explosion i närheten.

Snärtig brud/lite ninja:

Bra kondition och kan sprinta längre sträckor, kanske bättre på att smyga också, med tanke på att hon är mindre än de andra.

För de som spelat Saints Row 2 (Tryck här för att se stilen (1.31 - 2.05).), så har man Ronin-liknande fighting stil, och kan därför

däcka folk aningen snabbare än de andra gubbarna.

Och för att göra det lite kul så borde man kunna låsa upp "Wonderboy" när man fått 100%.

Wonderboy:

Kan sväva en bit ovanför marken, för att komma över vatten, eller undvika att bli påkörd.

Har krafter som Yoda och kan flytta/kasta bilar och människor. (Tänk er GTA med gravity gun-möjligheter ^^ )

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur tycker ni att huvudpersonen i nästa gta spel ska vara och inte vara?

Jag tycker att han ska vara:

Kall

Efterlyst xD

mörkhårig (sorry men en blond gta snubbe skulle alldrig passa jag gillar blondiner i verkligheten men skulle inte passa in i gta liksom)

Han ska ha en korkad släkting (för humorns skull)

Seriös (jag vill inte att det ska vara en liten dum clown som går och drar massa skämt men det kommer nog alldrig att hända iaf) xD

hans ålder borde vara 30-40

Kanske tjej? (skulle bli överraskat spännande och skoj^^)

Parodi av någon bra film snubbe

GTA IV, Niko Bellic.

mörkhårig (sorry men en blond gta snubbe skulle alldrig passa jag gillar blondiner i verkligheten men skulle inte passa in i gta liksom)

Blond(inte på grund av några rasistiska skäll)

Hm?

Intressant att du påpekar rasmism... latent kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...