Jump to content

Uppföljare till Simpsons filmen


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Look what i found!

Matt Groening bekräftar uppföljare

Nu är det bekräftat. Det blir en uppföljare till ”Simpsons”-filmen.

– Det kommer att hända, säger Matt Groening enligt femalefirst.co.uk.

”The Simpsons Movie” drog in över tre miljarder kronor runt om i världen när den kom 2007. Och nu bekräftar skaparen av serien, Matt Groening, att det blir en uppföljare. Men han har ingen aning om när.

Gillar inte högre tempo

Fansen fick vänta flera år på att ”Simpsons”-filmen skulle bli klar, och om man får tro Matt Groening själv så har de ingen brådska att spotta ur sig en ny kassasuccé.

– Den första tog fyra år att göra – huvudsakligen för att vi inte gillar att jobba hårdare än vad vi brukar göra, säger Matt Groening till femalefirst.co.uk.

Hittade denna nyhet på aftonbladet. Vad tror ni hur denna film blir? Jag hoppas denna blir roligare än vad första filmen var.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med tanke på att det tog 4 år att göra den senaste och att nummer två är i stadiet "Ja, det kommer att komma en till". Dvs. inget mer än ett löfte om att den kommer, så ska vi nog inte förvänta oss att det blir inom någon speciellt snar framtid alls. Antagligen kommer arbetet med den inte ta 4 år till, men med tanke på att de inte ens börjat än så bör vi nog inte förvänta oss att den kommer innan minst 4 år till passerat.

Även om jag blev väldigt besviken på den första (trots om jag fick se antepanteboy IRL vid samma tillfälle :) ) kommer jag att se även nummer två. Bara för att jag minns hur simpsons "brukade vara" ... frågar ni mig är inte serien speciellt sevärd alls längre. Men med den goa' humor som brukade sprudla om serien back in the days så vore det svårt att inte se en kommande film.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När dom spottar ut Futurama filmer så kan jag lätt vänta ett tag till. Älskar båda Futurama filmerna och Simpsons filmen, vilket är dom som går mest på dvd'n här hemma. Bara längtar efter att den sista Futurama filmen ska komma och att serien ska börja igen. <3

Futurama ska väl inte börja igen? Dom gör väl bara 4 filmer sen är det slut? Så har jag fattat det iaf. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När dom spottar ut Futurama filmer så kan jag lätt vänta ett tag till. Älskar båda Futurama filmerna och Simpsons filmen, vilket är dom som går mest på dvd'n här hemma. Bara längtar efter att den sista Futurama filmen ska komma och att serien ska börja igen. <3

Tycker detsamma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När dom spottar ut Futurama filmer så kan jag lätt vänta ett tag till. Älskar båda Futurama filmerna och Simpsons filmen, vilket är dom som går mest på dvd'n här hemma. Bara längtar efter att den sista Futurama filmen ska komma och att serien ska börja igen. <3
Ska Futurama börja igen? Om det är sant så finns det hopp till ett bra liv! Family Guy har blivit helt jäkla kass och American Dad har väl aldrig varit bra. The Simpsons är ju riktigt jäkla kul men den är inte lika genomtänkt som Futurama är, med sina återkommande skämt och inside jokes som man måste se ett tidigare avsnitt för att fatta. Futurama är nog den bästa serien jag någonsin har sett och jag blev riktigt nedstämd när den tog slut.

Självklart är det ju kul att det ska komma en till Simpson-film också!

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ptja, det kan väl bli kul med en ny Simpsons-film. Iofs orkade jag inte se hela första filmen (såg ca 70%) men iaf.

När dom spottar ut Futurama filmer så kan jag lätt vänta ett tag till. Älskar båda Futurama filmerna och Simpsons filmen, vilket är dom som går mest på dvd'n här hemma. Bara längtar efter att den sista Futurama filmen ska komma och att serien ska börja igen. <3

Va i hel..? Finns det Futurama-filmer?? :confused::confused:

Där ser man.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ptja, det kan väl bli kul med en ny Simpsons-film. Iofs orkade jag inte se hela första filmen (såg ca 70%) men iaf.

Va i hel..? Finns det Futurama-filmer?? :confused::confused:

Där ser man.

Två stycken, kommer komma två till.

Futurama: Bender's Big Score

Futurama: The Beast with a Billion Backs

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...