Jump to content

Insätt någon sorts "Flood Control"


MyStiC
 Share

Recommended Posts

Ojojoj, på tal om det. Sökfunktionen suger ju så enormt. Varföööör får man inte söka på ord under 4 bokstäver? 4 bokstäver är ju sjukt mycket, går knappt att söka eftersom det är helt värdelöst. :unsure:

Skulle du söka efter s* skulle du i princip få lika många resultat som antal poster forumet har. Det kräver en jädra massa datakraft och skulle slöa ner hela forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte jag skulle quota detta ifall folk undrar var han håller hus...

(Är det dödsstraff på att quota modforuminlägg? :unsure: )

MEN vad dåligt!! :(:o

Kanske dags att övergå till vBulletin?

Btw. Nej, det är naturligtvis helt i sin ordning att quota modforuminlägg. yes_1021002_0.gif se t.ex:

Hell S., "Forumologi, en introduktion", s. 343-349. Stockborgs universitet 1976.

eller

Padda K. "Uses of juridical and quasilegal analysises in a changing forum-environment and the implication of controversial paradox theories in modern messageboarding". Prince Albert University 2007.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta att de blev lite fel för dig, men ta inte ut de på mig prata med någon i stället så du kan lunga ner dig.

Jag håller med P-C... Jag undviker dina inlägg för det mesta bara för att du inte använder punkter eller kommatecken (nu använde du det bara för att spela sa det ^_^ )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta att de blev lite fel för dig, men ta inte ut de på mig prata med någon i stället så du kan lunga ner dig.

Jag tolerar i vanliga fall flestavande idioter men när felstavande idioter ska försöka leka besserwisser går det verkligen mig på nerverna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tolerar i vanliga fall flestavande idioter men när felstavande idioter ska försöka leka besserwisser går det verkligen mig på nerverna.

En öm tå där, akta dig ifall du inte vill att farbror blå ska knacka på dörren...

Tycker du kan ta tillbaka de påstånde om jag är idiot för de är ja inte om inte så Polisen nästa klart ?
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojojoj, på tal om det. Sökfunktionen suger ju så enormt. Varföööör får man inte söka på ord under 4 bokstäver? 4 bokstäver är ju sjukt mycket, går knappt att söka eftersom det är helt värdelöst. ^_^

Har för mig att StellHell skrev något som lyder typ... "tänk dig att tre användare skulle söka på tre ord med tre bokstäver i varje ord"... det bilr ett jävla tryck på servern.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...