Jump to content

Den här reklamen bör omedelbart tas bort!


Vice.
 Share

Recommended Posts

Väldigt otydliga med kostnaden.

Har haft med dem att göra. De lockar med att de skall beräkna värdet på ens bil.

När man skriver i regnummer och klickar på nästa kommer texten upp att det skall skickas hem.

Och med värdet skickas det med en räkning på 400 spänn!

Dessutom är värdet oftast SJUKT långt ifrån säkert!

Jag fick mina pengar tillbaka efter en del bråkande med dem för nått år sedan!

De är inte för tydliga med att de tar betalt. Tar dessutom betalt för något som är gratis på vilken jäkla bilfirma som helst. Bara till att åka dit och få den värderad...

http://www.fordonsvarderingen.se/?gclid=CM...CFQWR1QodiD-TCg

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Såg att det på deras sida står tydligare.

Men de har även sitt kortnummer som man skall skicka sms till, på reklamen och där står det inte att det kostar.

Dessutom tar de alltså betalt för ingeting. De uppskattar värdet som vilken amatör som helst utan att ens ha sett bilen.

-Vilken årsmodell har du?

-95

-Ja, runt 50 tusen.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg att det på deras sida står tydligare.

Men de har även sitt kortnummer som man skall skicka sms till, på reklamen och där står det inte att det kostar.

Dessutom tar de alltså betalt för ingeting. De uppskattar värdet som vilken amatör som helst utan att ens ha sett bilen.

-Vilken årsmodell har du?

-95

-Ja, runt 50 tusen.

Du kan inte kopiera reklamen så man får se?

Dessutom är det väl deras problem om de vill erbjuda folk en dålig tjänst? Ansvaret över huruvida man vill lita på det har man ju själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan inte kopiera reklamen så man får se?

Dessutom är det väl deras problem om de vill erbjuda folk en dålig tjänst? Ansvaret över huruvida man vill lita på det har man ju själv.

Nästa gång reklamen jag pratar om dyker upp skall jag ta en kopia.

Tycker bara att sådan reklam inte skall förekomma på ett forum där det finns yngre människor som kanske vill kolla värdet på sin första moped/bil.

De kan bli katastrof när en oplanerad räkning dimper ner där hemma, sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg att det på deras sida står tydligare.

Men de har även sitt kortnummer som man skall skicka sms till, på reklamen och där står det inte att det kostar.

Dessutom tar de alltså betalt för ingeting. De uppskattar värdet som vilken amatör som helst utan att ens ha sett bilen.

Ett tag sedan jag såg den. Men det var ungefär så det såg ut, och när du skrev in ditt mobilnummer i nästa steg så fick du en räkning hem. Utan att det stod att du skulle få det.

Hmm?

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, Vice... Inget illa menat, men vad trodde du dom egentligen skulle göra? Jag kan förstå att du blir irriterad av en kostnad du inte lagt märke till, men det verkade som att du förväntade dig en mycket bättre bedömning. Trodde du att dom skulle komma över på en fika, eller vad?

Du är alldeles för godtrogen ibland, du måste lära dig att inte lita på allt och alla. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bara att skita i all reklam på sidan! It keeps the forum running. Det betyder inte att vi behöver läsa all reklam.

Dessvärre så får ju forumet inga pengar om vi bara skiter i reklamen. Han får ju inte pengar bara för att ha reklamen här. Folk måste ju klicka lite också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, Vice... Inget illa menat, men vad trodde du dom egentligen skulle göra? Jag kan förstå att du blir irriterad av en kostnad du inte lagt märke till, men det verkade som att du förväntade dig en mycket bättre bedömning. Trodde du att dom skulle komma över på en fika, eller vad?

Du är alldeles för godtrogen ibland, du måste lära dig att inte lita på allt och alla. :rolleyes:

Haha nej, men jag trodde att de skulle värdera min bil, utan kostnad. Skall de ta betalt skall de upplysa det på ett tydligt sätt, inte sitta och mygla som de gör.

Dessvärre så får ju forumet inga pengar om vi bara skiter i reklamen. Han får ju inte pengar bara för att ha reklamen här. Folk måste ju klicka lite också.

Vi skulle rapportera stötande/och elelr icke bra reklam.

detta är min åsikt om den här reklamen, anser att den borde tas bort det är allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi skulle rapportera stötande/och elelr icke bra reklam.

detta är min åsikt om den här reklamen, anser att den borde tas bort det är allt.

Ja, jag har inte klagat på att du rapporterade reklamen, jag förklarade för Renard att det inte bara är att skita i reklamen. För då får H inga pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag har inte klagat på att du rapporterade reklamen, jag förklarade för Renard att det inte bara är att skita i reklamen. För då får H inga pengar.

Precis. Det "räcker" väl om alla någon gång nu och då tabbar upp alla google-ads på en sida. På en fin fredagkväll. När sidorna laddat så kan man ju bara stänga av dom sen ändå. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...