Jump to content

Rån!


Renard
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tusan också. Jag har letade efter en Sercuricar i cirka en timme (nej, jag överdriver inte. Never.) runt hamnområdet på tredje ön (minnesförlust!) men jag har inte hittat någon. Hjälp, något annat bra ställe att leta på?! Jag som var redo med Claudekläder och rånarluva samt ett fint shotgun. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tusan också. Jag har letade efter en Sercuricar i cirka en timme (nej, jag överdriver inte. Never.) runt hamnområdet på tredje ön (minnesförlust!) men jag har inte hittat någon. Hjälp, något annat bra ställe att leta på?! Jag som var redo med Claudekläder och rånarluva samt ett fint shotgun. :)

Alltså, dom finns ju inte vid något speciellt ställe. Dom kan dyka upp var som helst, det är lika stor chans att den dyker upp mitt i Algonquin som vid hamnområdena vid Broker. Och när du väl ser en så brukar det komma flera. T.ex såg jag en parkerad vid sjukhuset i Bohan och det är ju rena tillfälligheter då spelet ser ut att slumpa ut hur olika bilar blir tillgängliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om vi snackar vanliga rån mot NPC så är horor och taxischaufförer en bra inkomstkälla.

Plocka upp horor och kör the full monty ($70), döda henne sedan efteråt. Man får alltid lite mer än vad man betalade.

Detsamma med schaffisarna. Vissla till dig en taxi, åk till ett ställe som är så långt borta från dig som möjligt så det kostar massa $$$ sen sliter ni ut schaffisen och dödar honom så får man mer än vad man betalade för.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om vi snackar vanliga rån mot NPC så är horor och taxischaufförer en bra inkomstkälla.

Plocka upp horor och kör the full monty ($70), döda henne sedan efteråt. Man får alltid lite mer än vad man betalade.

Detsamma med schaffisarna. Vissla till dig en taxi, åk till ett ställe som är så långt borta från dig som möjligt så det kostar massa $$$ sen sliter ni ut schaffisen och dödar honom så får man mer än vad man betalade för.

Hur fan får man in en hora i bilen? Har försökt rätt länge men har inte fått in en enda, har tutat, kört in i dom nästan o.s.v.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Apropå rån... går det att råna värdebilarna förresten? Ingen som vet?

Ja, det går. Spräng bilen.

Hur fan får man in en hora i bilen? Har försökt rätt länge men har inte fått in en enda, har tutat, kört in i dom nästan o.s.v.

Ta din bil och ställ dig vid en prostituerad. Tuta en gång, hon kommer fram och sedan trycker du LT/L1(?) för att hon ska sätta sig in i din bil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De där bilarna, jag har kört fram och tillbaka på vägen närmast vattnet på höger isda på första ön, hur många gånger som helst nu.

Har inte sett en enda skåpbil. =/

Är det rätt ställe jag är på?

Kan/skulle någon vilja posta ett foto på en här så man vet vad man letar efter?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det någon/några speciella peds som har litet extra mycket pengar på sig?

Finns ett bra sätt att råna på. Putta omkull > springa in i gränd > banka ner med baseballträ.

Det duger att slå personen medvetslös.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De där bilarna, jag har kört fram och tillbaka på vägen närmast vattnet på höger isda på första ön, hur många gånger som helst nu.

Har inte sett en enda skåpbil. =/

Är det rätt ställe jag är på?

Kan/skulle någon vilja posta ett foto på en här så man vet vad man letar efter?

Jag tror eller är fortfarande ganska säker på att olika bilar slumpas fram. Du kan inte bara gå till ett visst ställe i någon stadsdel och åka fram och tillbaka och tro att du hittar en värdetransport. Det är lika stor chans att hitta en i Bohan som i Algonquin som i Broker. Frågan är bara när den slumpas fram, för när du ser en så kommer du garanterat se flera på gatan. Så ta tillfället i hand då du ser en och leta efter flera. För det finns inte en värdetransport körandes i någon del av staden absolut hela tiden.

Säg att jag har rätt Henki?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...