Jump to content

Rån!


Renard
 Share

Recommended Posts

Hej!

Jag bara undrar om man kan råna butiker/personer på gatan. Jag har läst någonstans att man kan öppna kassan och ta ut pengar, stämmer detta? Hur är det med folk på gatan då? Ger de en pengar om man siktar på dem ett tag?

Har saknat rån sedan VC :naughty:

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hej!

Jag bara undrar om man kan råna butiker/personer på gatan. Jag har läst någonstans att man kan öppna kassan och ta ut pengar, stämmer detta? Hur är det med folk på gatan då? Ger de en pengar om man siktar på dem ett tag?

Har saknat rån sedan VC :naughty:

Ja man öppna kassan och ta pengarna men larmet går då spelar du på ps3 så trycker du på L1 på Xbox de vette fan när de gäller att råna personer på gatan så går de inte va ja vet då

Redigerad av Master_812
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Jag bara undrar om man kan råna butiker/personer på gatan. Jag har läst någonstans att man kan öppna kassan och ta ut pengar, stämmer detta? Hur är det med folk på gatan då? Ger de en pengar om man siktar på dem ett tag?

Har saknat rån sedan VC :naughty:

Försökte råna rysskan i klädesbutiken. Men hon sprang bara runt och skrek i affären.

Så tillslut drog jag in en kula i huvudet på henne.

Har också provat på BS, men dom i kassan ger mig inte några pengar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försökte råna rysskan i klädesbutiken. Men hon sprang bara runt och skrek i affären.

Så tillslut drog jag in en kula i huvudet på henne.

Har också provat på BS, men dom i kassan ger mig inte några pengar!

Ställ dig på samma ställe som han/hon står i kassan så går de att ta pengarna
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur vart hittar man dem?

Och hur rånar man dem?

Ställer man sig bara framför och siktar på dem?

Grön/vita skåpbilar som det står nåt tyskt på om jag inte minns fel. Finns lite överallt. För att "råna" spränger man helt enkelt bilen, lättast med en handgranat. Du får 2000-3000~ för varje bil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur vart hittar man dem?

Och hur rånar man dem?

Ställer man sig bara framför och siktar på dem?

Var man hittar dem kan jag tyvärr icke besvara. Har dock en liten erfarenhet av att de brukar röra sig runt om i hamnområden. Att råna dem är enkelt.

Det sitter (såvitt jag vet) alltid två personer i en Securicar. Sno den och kör iväg den till ett öppet, helst tomt område. Sen är det bara att spränga den. Antingen genom att krocka tills den sprängs eller genom att skjuta sönder den. Dock så är risken att polisen kommer mycket större om du skjuter sönder den, om du nu inte är på ett mycket tomt område.

Well, plocka bara pengar sen. Finns ett dussin (säkert över ett dussin?) sedelbuntar runtomkring den. Tyvärr misslyckades jag förra gången då polisen anlände och jag blev tvungen att fly.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känslan av att komma glidande med en svart Sentinel, kliva ur bilen och gå in i en butik och länsa kassan för att sedan lungt köra där ifrån. :)

Vet ni vilka butiker man kan råna? Tvätterier vet jag i allafall att man kan råna, men det är ju ingen större summa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man "rånar" ju inte direkt som ni tänker på.

Man står inte med en pistol och skriker att man vill ha pengarna..

Antingen skjuter man kassören eller siktar tills han/hon springer iväg.

Då går man bakom disken och ställer sig precis vid kassan. Sen är det bara att trycka på LB (Xbox 360) så tar han pengarna..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man "rånar" ju inte direkt som ni tänker på.

Man står inte med en pistol och skriker att man vill ha pengarna..

Antingen skjuter man kassören eller siktar tills han/hon springer iväg.

Då går man bakom disken och ställer sig precis vid kassan. Sen är det bara att trycka på LB (Xbox 360) så tar han pengarna..

Man behöver så vitt jag vet inte ens bry sig om kassören. Bara att gå in och länsa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man "rånar" ju inte direkt som ni tänker på.

Man står inte med en pistol och skriker att man vill ha pengarna..

Antingen skjuter man kassören eller siktar tills han/hon springer iväg.

Då går man bakom disken och ställer sig precis vid kassan. Sen är det bara att trycka på LB (Xbox 360) så tar han pengarna..

Ett rån är ju alltid ett rån, man behöver ju inte skrika att man vill ha pengarna. Har sett många övervaknings videos på TV där rånaren själv tar pengarna. Ett rån enligt mig är när en beväpnad man/kvinna hotar en kassör för att få tag på pengarna i kassan. Sen om kassören själv ger rånaren pengarna eller om rånaren tar de själv spelar ingen roll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...