Jump to content

Hur många procent av spelet har ni klarat?


Linus127
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 85
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Tackar alla! :blink:

Linus127: från statestiken i spelet tog det 71 timmar, Varav en del är "Lek" tid. Jag dog ca 74 gånger och var arresterad 1 gång. Jag dör häldre än att bli arresterad å bli av med mina vapen.

StellHell: Jag har försökt att fixa med social club men det har inte gått något sådär vidare.. Det är iallafall inte uppdaterat ännu.

Jag har inte min Xbox uppkopplad så jag drog den till min mor igår å koppla upp så att det förhoppningsvis ska uppdateras.

ERROLS_TRUMMA: Jag har använt den offeciella strategi Guiden.

Redigerad av warhart
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar alla! :blink:

Linus127: från statestiken i spelet tog det 71 timmar, Varav en del är "Lek" tid. Jag dog ca 74 gånger och var arresterad 1 gång. Jag dör häldre än att bli arresterad å bli av med mina vapen.

StellHell: Jag har försökt att fixa med social club men det har inte gått något sådär vidare.. Det är iallafall inte uppdaterat ännu.

Jag har inte min Xbox uppkopplad så jag drog den till min mor igår å koppla upp så att det förhoppningsvis ska uppdateras.

ERROLS_TRUMMA: Jag har använt den offeciella strategi Guiden.

Eftersom det är autosave så varför inte bara ladda?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar alla! :blink:

Linus127: från statestiken i spelet tog det 71 timmar, Varav en del är "Lek" tid. Jag dog ca 74 gånger och var arresterad 1 gång. Jag dör häldre än att bli arresterad å bli av med mina vapen.

StellHell: Jag har försökt att fixa med social club men det har inte gått något sådär vidare.. Det är iallafall inte uppdaterat ännu.

Jag har inte min Xbox uppkopplad så jag drog den till min mor igår å koppla upp så att det förhoppningsvis ska uppdateras.

ERROLS_TRUMMA: Jag har använt den offeciella strategi Guiden.

Jisses, du dog 74 gånger och arresterad en? Verkligen inte mitt spelsätt måste jag säga. Om jag blir arresterad eller dödad laddar jag om spelet, likaså om jag råkar göra små misstag under ett uppdrag som att exempelvis döda en oskyldig. Har dödat 299st. Hur som helst förstår jag inte varför man använder strategi guide. Det är inte bara tråkigt utan förstår känslan av att man har varvat spelet. Inte nog med att det blir så kort. Strategiguider köper jag endast efter att jag har klarat 100%, bara för att.. det står gta på den. Enligt mig är strategi guider tråkiga och förstör nöjet, precis som gtamission på youtube.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jisses, du dog 74 gånger och arresterad en? Verkligen inte mitt spelsätt måste jag säga. Om jag blir arresterad eller dödad laddar jag om spelet, likaså om jag råkar göra små misstag under ett uppdrag som att exempelvis döda en oskyldig. Har dödat 299st. Hur som helst förstår jag inte varför man använder strategi guide. Det är inte bara tråkigt utan förstår känslan av att man har varvat spelet. Inte nog med att det blir så kort. Strategiguider köper jag endast efter att jag har klarat 100%, bara för att.. det står gta på den. Enligt mig är strategi guider tråkiga och förstör nöjet, precis som gtamission på youtube.

Jaa jag spelar inte för statsen jag spelar för att det är kul ju.

Och att jag har klarat det 100% var bara en kul grej inte för att få bra statestik.

Men sen blir ju statsen helt fel till det man spelat om man laddar om.

Jag menar det står att man dött noll gånger när man i själva värket dött kring 74 känns inte helt rätt.

Strategi guiden fick jag när jag fyllde år, Efter jag varvat storyn.

Så jag använde den bara till duvorna och stuntsen.

Att använda den till missions skulle aldrig falla mig in.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaa jag spelar inte för statsen jag spelar för att det är kul ju.

Och att jag har klarat det 100% var bara en kul grej inte för att få bra statestik.

Men sen blir ju statsen helt fel till det man spelat om man laddar om.

Jag menar det står att man dött noll gånger när man i själva värket dött kring 74 känns inte helt rätt.

Strategi guiden fick jag när jag fyllde år, Efter jag varvat storyn.

Så jag använde den bara till duvorna och stuntsen.

Att använda den till missions skulle aldrig falla mig in.

Skynda på att registrera dig hos Social Club, deras 100%-tävling slutar imorgon om jag inte minns fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...