Jump to content

Gruppe Sechs vans


Cyper
 Share

Recommended Posts

Onödigt att kasta iväg en dyr granat om man inte tjänar lite på det antar jag :confused:

Jo sant, men är det ända han behöver göra att kasta iväg en granat så tycker jag att han ska testa och se vad han får ut av det. Dock vet jag inte själv riktigt vad han snackar om men en granat kan man ju ödsla :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo sant, men är det ända han behöver göra att kasta iväg en granat så tycker jag att han ska testa och se vad han får ut av det. Dock vet jag inte själv riktigt vad han snackar om men en granat kan man ju ödsla :confused:

Det är bättre att köra sönder bilen eftersom det inte kostar något (mer än tid då..) tills den sprängs.

Skulle dock vara intressant att veta hur mycket man tjänar på det hela.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bättre att köra sönder bilen eftersom det inte kostar något (mer än tid då..) tills den sprängs.

Skulle dock vara intressant att veta hur mycket man tjänar på det hela.

Go for it :confused: Se om det är värt det och är det inte så skiter man bara i att göra om det :)

Värdetransport rån brukar ju löna sig, här i Sverige är det ju jävligt populärt iaf

Mjo, tyvärr är det ju så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Värdetransport rån brukar ju löna sig, här i Sverige är det ju jävligt populärt iaf

GTA Sverige: ''Point the dildo and look angry at Andersson until he give you the money.''

Kan ge mig fan på att det handlar om små summor ändå. Tråkigt isåfall.

Du vet inte om det är lika som i SA - tar man ett fordon ser man flera på gatorna av samma sort?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har för mig att man i GTA 3 kunde stjäla en värdetransport och köra ner den till ett garage i hamnen där man fick pengar för den. Kanske samma sak gäller även i IV?

Det var väl hamnen nere i Portland där man skulle hitta olika bilar som fanns på uppskriven på en lista?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det jag som skrev att man kunde råna dom, och att man gjorde det genom att spränga dom? Då stämmer det nog.

Jag har inte testat själv, men jag har läst om flera personer som sprängt bilarna, varpå det legat sedelbuntar på marken, med ett varierande värde. Det verkar ligga runt några tusen per van. Kan väl gissa på $2k - $5k.

Sedan kostar väl bara en granat $1000 i en vapenbutik, och $700 av Little Jacob?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...