Jump to content

Möjligt att få tag på någon riktig mansion?


Dirthack
 Share

Recommended Posts

Vore schyst med en stor lya, får man en senare i spelet eller går det att på annat sätt låsa upp en?

Yes. I ett uppdrag får du välja att antingen döda Dwayne eller Playboy X. Dödar du Playboy X får du hans tak våning plus att blir du bra polare med Dwayne får du 3 livakter som följer dig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har problem med just detta. Är mycket noga med varje move jag gör. Jag söker även ett safehouse i den finaste delen av LC - Algonquin!

Jag är på uppdraget då man får välja mellan att

döda PlayboyX eller Dwayne. Det känns mer ''rätt'' att döda PlayboyX eftersom att han gick bakom ryggen på Dwayne, och Dwayne gick först bakom ryggen på PlayboyX då han fick höra att PlayboxX ville ha honom död. Det är en stor orsak till varför jag vill döda PlayboyX. Den andra orsaken är att Dwayne är, eller i allafall verkar vara en Nobody, så det känns inte som om jag får ut så mycket av att döda honom. Däremot är PlayboyX en backstabber plus att han har ett fint mansion eller vad det nu är.

Vad tycker ni?

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har problem med just detta. Är mycket noga med varje move jag gör. Jag söker även ett safehouse i den finaste delen av LC - Algonquin!

Jag är på uppdraget då man får välja mellan att

döda PlayboyX eller Dwayne. Det känns mer ''rätt'' att döda PlayboyX eftersom att han gick bakom ryggen på Dwayne, och Dwayne gick först bakom ryggen på PlayboyX då han fick höra att PlayboxX ville ha honom död. Det är en stor orsak till varför jag vill döda PlayboyX. Den andra orsaken är att Dwayne är, eller i allafall verkar vara en Nobody, så det känns inte som om jag får ut så mycket av att döda honom. Däremot är PlayboyX en backstabber plus att han har ett fint mansion eller vad det nu är.

Vad tycker ni?

Döda PlayboyX, det gjorde jag och nu har jag en skön våning med vacker utsikt, stor tv och brandstege så man kan ta sig ner till gatan utan "loading"

Jag kan passa på att lägga till att PlayboyX inte verkar bry sig så mycket om Niko.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo men alltså den där lägenheten man får från tidigare nämnt uppdrag är ju fortfarande bara en lägenhet, finns det ingen riktig crib liksom där man kan spara bilarna i ett riktigt garage istället för på gatan?

Vore mycket roligare.

Synd att gängfunktionen från SA inte verkar finnas kvar, var mäktigt att komma flera stycken :/ Någon som vet om det går?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo men alltså den där lägenheten man får från tidigare nämnt uppdrag är ju fortfarande bara en lägenhet, finns det ingen riktig crib liksom där man kan spara bilarna i ett riktigt garage istället för på gatan?

Vore mycket roligare.

Synd att gängfunktionen från SA inte verkar finnas kvar, var mäktigt att komma flera stycken :/ Någon som vet om det går?

Blir du tillräckligt bra vän med Dwane så kan han skicka 3 snubbar till dig om du ringer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Blir du tillräckligt bra vän med Dwane så kan han skicka 3 snubbar till dig om du ringer.

Angående Dwayne, hur blir man vän med honom? Har gjort alla uppdrag,

dödat Playbox X osv

.

Men han ringer aldrig.

Redigerad av Quattro
Spoilermarkering ffs, läs reglerna!!
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Döda PlayboyX, det gjorde jag och nu har jag en skön våning med vacker utsikt, stor tv och brandstege så man kan ta sig ner till gatan utan "loading"

Jag kan passa på att lägga till att PlayboyX inte verkar bry sig så mycket om Niko.

Nej, men det trodde jag han skulle göra och därför

dödade jag Dwayne

;)

Blir du tillräckligt bra vän med Dwane så kan han skicka 3 snubbar till dig om du ringer.

Scheisse! Scheisse, scheisse, scheisse, scheisse!! Det var just den grejen jag ville ha, tillsammans med Jacobs special ability (

ring så kommer han med en billigare vapenarsenal i närheten av dig

). Nu har jag

dödat Dwayne

till ingen nytta, crap också. Får se om jag har nån smidig sparfil jag kan ladda - finns det NÅN fördel med det val jag gjorde?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men det trodde jag han skulle göra och därför

dödade jag Dwayne

;)

Scheisse! Scheisse, scheisse, scheisse, scheisse!! Det var just den grejen jag ville ha, tillsammans med Jacobs special ability (

ring så kommer han med en billigare vapenarsenal i närheten av dig

). Nu har jag

dödat Dwayne

till ingen nytta, crap också. Får se om jag har nån smidig sparfil jag kan ladda - finns det NÅN fördel med det val jag gjorde?

Nej. Efter du fått dina 25tusen så finns det ingen återvändå än att börja på en ny sparfil eller börja på en som är några uppdrag före. =(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...