Jump to content

De försenade "Årets spel" resultaten...


Jacker
 Share

Recommended Posts

Ja, nu kommer dem äntligen. Anledningen till att det aldrig blivit av på riktigt är för att röstdeltagandet varit grymt lågt (endast 26 pers har röstat) jämfört med tidigare, då vi haft 100+ som röstat. Så i väntan på fler röster rann det helt enkelt ut i sanden... Iaf, för att få det överstökat:

1. Call of Duty 4: Modern Warfare - 11 röster

2. Half-Life 2: Episode 2 - 6 röster

3. Halo 3 - 5 röster

4. Uncharted: Drake's Fortune - 2 röster

5. BioShock/Crysis - båda 1 röst

Jag hoppas på bättre deltagande detta år...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Det är väl inte så jävla konstigt att det floppa. Gör en poll nästa gång så går det bättre ska du se.

Men vafan, när jag gjorde det klagade folk på att man kunde se resultaten i förtid. Sedan körde Vice med mailgrejen, vilket jag tyckte var en bra idé och hakade på. Men folk är sådana lata äckeljävlar att det är för jobbigt att offra två minuter till att slänga iväg ett mail på några få tecken.

Förlåt för att jag la ned någon tid på detta, det funkar ju uppenbarligen inte eftersom jag inte kan kontrollera andra! ;)

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vafan, när jag gjorde det klagade folk på att man kunde se resultaten i förtid. Sedan körde Vice med mailgrejen, vilket jag tyckte var en bra idé och hakade på. Men folk är sådana lata äckeljävlar att det är för jobbigt att offra två minuter till att slänga iväg ett mail på några få tecken.

Förlåt för att jag la ned någon tid på detta, det funkar ju uppenbarligen inte eftersom jag inte kan kontrollera andra! ;)

Att folk vill ha det så enkelt som möjligt är inget mysterium. Så länge det inte får betalt för det är det inget de flesta kommer att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att folk vill ha det så enkelt som möjligt är inget mysterium. Så länge det inte får betalt för det är det inget de flesta kommer att göra.

Enkelt relativt till vad? Att vetenskapligt dokumentera hur lukten av metall stimulerar medelåldersmän på ett sexuellt vis i en miljö av kronisk, stressrelaterad radiofobi och hur solvind och magnetfält påverkar den underliggande processen, för att sedan skriva en 500 sidor lång uppsats om det hela?

Att läsa lite text och sedan skicka iväg ett mail är inget mysterium. Eller du kanske kände dig intellektuellt utmanad?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enkelt relativt till vad? Att vetenskapligt dokumentera hur lukten av metall stimulerar medelåldersmän på ett sexuellt vis i en miljö av kronisk, stressrelaterad radiofobi och hur solvind och magnetfält påverkar den underliggande processen, för att sedan skriva en 500 sidor lång uppsats om det hela?

Att läsa lite text och sedan skicka iväg ett mail är inget mysterium. Eller du kanske kände dig intellektuellt utmanad?

Enkelt relativt till att skicka ett mail.

Det är väl ganska uppenbart att det är enklare att vote:a i en poll än att skicka ett mail?

Förövrigt så röstade jag inte, anledning är att jag inte spelat något av de där spelen. Har även fått uppfattningen om att de flesta sajtare inte är nymodiga spelare. Många vet jag spelar hellre lite äldre spel, eller nya gratisspel än de nya frontspelen som kommer. Sedan var det ju många som inte ville rösta för att de inte spelat alla och inte kunnat göra en korrekt bedömning om vilket som är bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lata äckeljävlar

Det må vara för att jag är trött, och det må vara för att jag haft en jävligt långtråkig dag, för det där är ett av dom roligaste ord jag hört.

Jag trillade tamejfan nästan ner från stolen. Fyfan vad tråkg humor man kan ha. ;)

Redigerad av Rixxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enkelt relativt till vad? Att vetenskapligt dokumentera hur lukten av metall stimulerar medelåldersmän på ett sexuellt vis i en miljö av kronisk, stressrelaterad radiofobi och hur solvind och magnetfält påverkar den underliggande processen, för att sedan skriva en 500 sidor lång uppsats om det hela?

Att läsa lite text och sedan skicka iväg ett mail är inget mysterium. Eller du kanske kände dig intellektuellt utmanad?

Varför så aggressiv? Jag skickade faktiskt in ett mail.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför så aggressiv? Jag skickade faktiskt in ett mail.

Det är irriterande när folk är så otacksamma. Först hör man en massa klagomål om att "det inte är spännande" när man i förväg kan se vilket spel som kommer vinna. När man sedan kommer med en lösning är det för jobbigt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är irriterande när folk är så otacksamma. Först hör man en massa klagomål om att "det inte är spännande" när man i förväg kan se vilket spel som kommer vinna. När man sedan kommer med en lösning är det för jobbigt...

Jag tyckte en poll rätt och slätt var bra från början? :( Skippa mailsystemet och kör på en poll istället. Vi vet ju alla att GTA IV kommer spöa skiten ur alla andra på listan nästa år ändå, så det är inget hemlighetsmakeri där inte! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tyckte en poll rätt och slätt var bra från början? :( Skippa mailsystemet och kör på en poll istället. Vi vet ju alla att GTA IV kommer spöa skiten ur alla andra på listan nästa år ändå, så det är inget hemlighetsmakeri där inte! >_<

Haha, fan vad jag ska försöka motverka det då. Masskontoskapande på G! :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...