Jump to content

Flickvännen...


Vice.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Någon som kommit på funktionen med henne?

Orkar snart inte hålla på mer med henne, man får ju inte ut nått av det?

Inte ens nya ställen att gå till?

Kan passa på att fråga om internet, nån som hittat det?

Har ej hittat internet. Men internetcaféer finns utmarkerade på kartan som man får med. Har bara dejtat henne en gång. Blev bowling då, eftersom nöjesfältet var stängt. Hur många gånger har du dejtat henne?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ej hittat internet. Men internetcaféer finns utmarkerade på kartan som man får med. Har bara dejtat henne en gång. Blev bowling då, eftersom nöjesfältet var stängt. Hur många gånger har du dejtat henne?

10 ggr kanske. Samma sak gång 10, som när du var ute med henne, ingen skillnad. =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojdå! Då ska jag inte dejta henne mer. Blir kanske att skaffa någon annan brud. Vet du förresten om/hur man kommunicerar med människor?

Men NÅGON funktion måste det ju finnas tycker man...

Gå ut med henne ett par ggr till, i alla fall så att du får komma in i hennes lägenhet. Inget intressant egentligen men synd att missa. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Internet kommer efter ett tag in i storyn. Faktiskt ganska länge, du måste träffa Brucie först. Men å andra sidan hittade jag inte till "Tw@" innan det uppdraget kom, så det går nog att testa från första början.

Blä, hatar just detta med gta. Att man måste klara av massor av saker för att låsa upp staden och andra byggnader. Vill verkligen inte göra som med SA vilket jag klarade ut på tre dagar. Vill att det skall ta ett tag med IV.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Internet kommer efter ett tag in i storyn. Faktiskt ganska länge, du måste träffa Brucie först. Men å andra sidan hittade jag inte till "Tw@" innan det uppdraget kom, så det går nog att testa från första början.

Någon har spelat mycket? :lol:

Jag har kommit till när Niko och Roman blir tillfångatagna av nån Mikhail och man får åka runt och stoppa skåpvagnar. Antar att Brucie är nästa vän ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha det här med tjejen är väl inget speciellt, jag spela iofs 11 timmar i sträck igår, körde iofs mycket igenom banan i början så börja med uppdragen senare. men jag har träffat henne ett par gånger, har satt på henne med haha.. Men annars är det ju bara hooka en brud på internet caféet, har inte gjort det iomed jag lyckats med michelle..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas att dom inte har nått med storyn att göra, tycker det är jobbigt med dom, tog henne på cabaren och det gillade hon ju inte, det var andra träffen och jag fick ändå ligga med henne, hon har spelat ut sin roll för min del.

Var samma sak i San Andreas, gick bara ut med henne man var tvungen att gå ut med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har funderat på en ny tråd men jag låter bli tills vidare.

Hur skaffar man sina kompisars "specialbelöningar"? Romans var ju

gratis taxitjänst

som man antagligen fick efter att man byggt upp "Roman Like". Kolla pausmeny -> Stats -> General och bläddra nedåt så finns det för alla ens kompisar en "XXX Like" och en "XXX Respect", och ibland även ett "% Missions completed". Jag antar att "Respect" byggs på genom att man gör de jobb man kan ringa dem om, och jag antar att "Like" byggs på genom att ta dem på barrundor, spela biljard etc. Men vilken av de tu ska man jobba på för att få deras specialbelöningar? Jag vill ha

vapen

från Little Jacob och jag antar att man får

bilar

eller motsvarande av Brucie.

Help please :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...