Jump to content

Flickvännen...


Vice.
 Share

Recommended Posts

Har funderat på en ny tråd men jag låter bli tills vidare.

Hur skaffar man sina kompisars "specialbelöningar"? Romans var ju

gratis taxitjänst

som man antagligen fick efter att man byggt upp "Roman Like". Kolla pausmeny -> Stats -> General och bläddra nedåt så finns det för alla ens kompisar en "XXX Like" och en "XXX Respect", och ibland även ett "% Missions completed". Jag antar att "Respect" byggs på genom att man gör de jobb man kan ringa dem om, och jag antar att "Like" byggs på genom att ta dem på barrundor, spela biljard etc. Men vilken av de tu ska man jobba på för att få deras specialbelöningar? Jag vill ha

vapen

från Little Jacob och jag antar att man får

bilar

eller motsvarande av Brucie.

Help please :o

Vad jag har läst i gude boken så får du det från Little Jacob men jag har den inte framför mig så jag kan inte säga när du kan köpa/få från honom. och vilka typer av

vapen

det är. men jag kan säga vart alla pickupps är när jag kommer hem och vart alla

duvor/flying rats

och hopp är

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
Har funderat på en ny tråd men jag låter bli tills vidare.

Hur skaffar man sina kompisars "specialbelöningar"? Romans var ju

gratis taxitjänst

som man antagligen fick efter att man byggt upp "Roman Like". Kolla pausmeny -> Stats -> General och bläddra nedåt så finns det för alla ens kompisar en "XXX Like" och en "XXX Respect", och ibland även ett "% Missions completed". Jag antar att "Respect" byggs på genom att man gör de jobb man kan ringa dem om, och jag antar att "Like" byggs på genom att ta dem på barrundor, spela biljard etc. Men vilken av de tu ska man jobba på för att få deras specialbelöningar? Jag vill ha

vapen

från Little Jacob och jag antar att man får

bilar

eller motsvarande av Brucie.

Help please ^_^

Vapnen kommer med tiden, minns inte exakt hur mycket, men det kommer.

LÄÄÄS INTE DET HÄR OM DU INTE VILL FÖRSTÖRA LITE AV GLÄDJEN, men vapnen han säljer är bara lite billigare är dem i shoppen, du kan bara köpa vapen du hittat. (och han får in dem lite snabbare).

Av Brucie får du helikoptertaxi, ring så skickar han en helikopter.

Vice, ang tjejfunktionen.

Dra på dig ett par kamoflagebyxor och pilotbrillor från Russian Shop så blir hon på humör, och gå till typ pool, bowling eller dart, sånt gillar hon. Helst bowling. Och ny fin bil är viktigt, typ bullet, turismo, inferno eller nån sån sportbil, annars en fin motorcykel. (Hon brukar kommentera dem). Jag kom fram till det igår, så det räckte med 2 dejter så särade hon på benen

:wub:

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jäkla Kiki, hackar sig in på min Mobil. :>

Skickade mig bilden på en tjejrumpa som jag fick av Roman och undrade om det var typen av bilder mina horer ger mig. Hade det inte varit för att hon sänker wantedlevel så hade jag dumpat henne direkt.

Nåja, om man någonsin får mnågot annat bra sätt att bli av med wantedlevel så åker hon ut direkt... annars dumpar jag henne det sista jag gör i spelet. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var på en date med advokatbruden igår, men hon gillade den inte. Det var våran första date, och jag hittar henne varken i telefonboken eller på datingsidan. Är det helt kört för min del med henne nu? :mf_doof:

Jag tror du kan få en ny chans om ett par veckor men jag är inte säker.

Kom inte valet upp om du ville be om hennes telefon nummer eller inte?

Hon är tuff för hon kräver

typ raka motsatsen av vad Carmen kräver. Helst ska du ha dina gammla kläder som Niko hade i början av spelet (men hon axepterar även Claudes tröja). Din bil ska vara trasig. Destu trasigare destu bättre (så ett tips är att köra riktigt dåligt på vägen till att hämta henne så att bilen ser så hemskt ut som möjligt).

Har du nya kläder och en ny bil så är det kört. Men efter du dejtat henne ett tag så kan hon axeptera om du har lite nya grejor men hon ger rätt elaka komentarer ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror du kan få en ny chans om ett par veckor men jag är inte säker.

Kom inte valet upp om du ville be om hennes telefon nummer eller inte?

Hon är tuff för hon kräver

typ raka motsatsen av vad Carmen kräver. Helst ska du ha dina gammla kläder som Niko hade i början av spelet (men hon axepterar även Claudes tröja). Din bil ska vara trasig. Destu trasigare destu bättre (så ett tips är att köra riktigt dåligt på vägen till att hämta henne så att bilen ser så hemskt ut som möjligt).

Har du nya kläder och en ny bil så är det kört. Men efter du dejtat henne ett tag så kan hon axeptera om du har lite nya grejor men hon ger rätt elaka komentarer ändå.

Wow, inte konstigt att det gick åt skogen då. Jag klädde upp mig som bara den! Köpte den dubbelknäppta kavajen på Perseus, nya fina skor och svarta kostymbyxor. På vägen till dejten stal jag en Banshee och repade den inte det minsta. Hon är ju advokat, trots allt :mf_doof: . Jag trodde att det sket sig för att jag tog henne till fel ställe. Hon gav mig bra kommentarer i bilen på väg till restaurangen och på vägen hem, men när jag släppte av henne sa hon bara "You're a good conversationist, but this just wasn't fun. Goodbye!". S,att jag får försöka igen om ett par veckor då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...