Jump to content

Favorit av de 5 Official Trailers?


Crusader
 Share

Favorit Trailer?  

42 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

3

2

1

+1

EDIT: Okej, kanske ska föregå med gott exempel istället...

Trailer 3 var längst, häftigast och hade bäst soundtrack av alla. Helt enkelt en superb trailer jag sett om och om igen.

Trailer 2 var absolut inget fel på, för musiken var kanon även i denna. Och åh, helikopterscenen! "I'm the one, who survived!!" - (kaboom) - "Get this done, and we'll talk!" - Grand Theft Auto IV. :confused:

Trailer 1 var speciell just för att man fick veta var det skulle vara, men som trailer är den inte så mycket mer än ljussättning (som iofs inte vill säga lite!).

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trailer 1

Trailer 2

Trailer 5

Första trailern är obeskrivbar. Känslan, GTAnytt-chatten, MSN-konversationen, väntandet.

När R* hemsida kraschade. Hur vi inte verkligen visste ingenting. Och vilken trailer. Oj, vilka minnen man får av den. Den är så djup, den presenterar oss en helt ny värld! Fantastisk.

Som tvåa tog jag trailer nummer två. Dels för att de hade en riktigt bra låt i bakgrunden och ett bra tema. Man fick se mer av staden och den var riktigt bra.

Som trea tog jag den senaste om Niko. Den är även den jättebra. Har dock bara sett den i LOWres, men ändå. Jag gillar den nästan mer än trailer 2, men ändå inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte "den officiella trailer 5", bara ett videoklipp ur mängden på IV-sidan.

Länka, så jag vet att vi pratar samma film! :confused:

Ah, jag vet inte vilken. Jag kommer heller inte ihåg vad den hette. Men just ja, den handlade inte om Niko utan det är trailer 5. Bläh vad sluddrig jag är. Har just vaknat. Men det är ja den där videon/trailern börjar med att

Niko stiger av "Platypus".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man såg den första trailern tyckte man bara, wow! Eftersom vi inte tidigare sett någonting ur spelet så såg man staden introduceras och själva huvudkaraktären. Inget speciellt med första trailern men en väldigt bra teaser med bra soundtrack.

Tredje trailern var två minuter fylld med action och nu förstår vi verkligen att Niko är en badass, eller det verkar så i alla fall. Vi ser också fegisen Roman som uppför sig mesigt och så vidare. Trean är en riktig bra trailer med den bästa soundtracket av de fem trailersen.

Den fjärde trailern hade sämst musik, garanterat. Men scenerna var otroligt bra och man sitter som klistrad framför skärmen. Ingen tråkig stund ur denna trailer. Ett bra tips är att kolla fjärde trailern utan ljud och kolla alla actionscenerna och sedan kolla på exempelvis den tredje trailern. Då verkar det vara mer fart i den fjärde trailern.

Min lista:

1: Trailer nummer 3

2: Trailer nummer 4

3: Trailer nummer 1

Redigerad av Rasty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trailer 1 är helt klart bäst. Varför? Ja, det var den första trailern vi fick se, vi fick den första informationen om spelet, vi fick se det allra första av staden. Sedan musiken, oj vad mäktig den är, den passar perfekt med alla scener, och när man hör Niko prata med hans härliga brytning. Jag kunde bara inte sluta se på den, jag tror jag såg den 15-20 gånger efter varandra. Den är bara så otroligt underbar. :confused:

Sedan kommer trailer 2 på andra plats och på tredje plats, just det, trailer 3. Fyran helt klart sämst, femte trailern får en fjärde plats.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...