Jump to content

Kommer du sjukskriva dig när du har fått ditt IV?


Renard
 Share

Kommer du sjukskriva dig när du fått ditt IV?  

87 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

När ett storspel som IV släpps så brukar ju många sjukskriva sig från sitt jobb/sin skola bara för att kunna ägna all tid åt spelet. Så min fråga till er lyder: Kommer ni "sjukskriva" er när ni fått ert exemplar av GTA IV?

Vote: Nej. Det är ju bara ett spel när man tänker efter, men visst är man lite sugen :)

Good luck, du kommer att bli smittad av gtasyndromet så att du måste sjukanmäla dig.

Får se hur jag gör. Har räddningstjänst sista lektionen på Tisdag vilket jag inte får missa. Har redan missat den en gång sedan jag började ettan.

Aye, får väl ta 11:10 bussen hem igen. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer inte att sjukskriva mig. jag har sån tur att jag jobbar kväll den veckan. och då är man alltid ledig fredagar, sen är det valborg(ledig torsdag) sen är jag automatiskt ledig dagen före röd dag eftersom jag jobbar kväll.. :confused:

Så jag jobbar måndag-tisdag sen blir det gta i 5dagar i sträck!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

skulle jätte gärna sjuka mig, men har nationella i engelska imorron bitti (tisdag morgon) och sen lektioner fram till 2-3 tiden.. sen så kaaaanske jag ska till danmark och köpa lite sprit till valborg men sen blir det mer game:ing på tisdagkväll och lite på onsdag eftersom man e ledig.

men jag ska hämta mitt exemplar ikv (inatt?) 00.01 öppnar corestore här i trellehulla :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...