Jump to content

Kommer du sjukskriva dig när du har fått ditt IV?


Renard
 Share

Kommer du sjukskriva dig när du fått ditt IV?  

87 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Speciellt när spelet inte ens är släppt än! :confused: Gud, vilken fråga! :( Ja jösses. :whistling:

Det är påståenden, och det handlade inte om hur spelet i sig självt förändrats ens liv, utan väntan efter spelet. Och jag tänkte lite i stilen att man kanske beter sig lite annorlunda om man verkligen längtar efter spelet och tänker på det flera gånger per dag.

Att man t.ex kan koppla de flesta saker till GTA IV (ungufär som Todd i Scrubs lyckas koppla allting till sex), eller börjar prata GTA IV för att bryta stämningen eller liknande.

Med andra ord så menade jag inte på stor sikt, som ni verkar tro. Att man skaffat nytt jobb och ny familj pga spelet. DET vore patetiskt.

Edit: Så glömde jag att skriva det jag egentligen gick in i topicen för att skriva.

Jag behöver inte skolka eller ta ledigt eller annat liknande, då jag har "haft turen att bli sjuk". :mellow:

Jag tycker att det både är bra och dåligt. Självklart vill man ju må på topp när man lirar IV för första gången, men man vill inte heller känna skuld över att skippa allt arbete för ett litet spel. <_<

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...