Jump to content

Kommer du ladda ner spelet


yoou
 Share

  

89 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Ni som laddar ned, var försiktiga så att ni har Live urkopplat annars kan ni råka illa ut.

Personligen anser jag fdet inte vara värt besväret att ladda ned och bränna på skiva till XBox 360 (PS3 går ju inte än).

Och ni som röstar "Ja, men jag ska inte köpa det", hoppas ni blir bannade. ^_^:unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, den jag kommer testa GTA IV hos kommer att endast ladda ned det. Som han säger, "40 kronor per spel istället för 600". Kalla det vad ni vill, men han kan lägga pengar på roligare saker.

Äsch, pengar växer på träd.

Lat som jag är tycker jag att det är för mycket arbete och trassel med att hålla på och bränna och greja, för att inte tala om att chippa konsolen.

Jag köper spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och ni som röstar "Ja, men jag ska inte köpa det", hoppas ni blir bannade. :D:lol:

Så sant som det var sagt! :)

Spelar ingen roll hur fattig man är men nog sjutton köper man spelet. Vill man inte betala för ett spel man lär spela så ofta (erkänn att Du kommer spela mycket, varför skulle Du annars hänga här?) så ska man banne mig vara utan. Var ju ett bra tag sedan spelet annonserades, så nog hinner man spara ihop futtiga 5-600 kr. Annars köper man spelet och provar i några dagar och lämnar tillbaka om man inte är nöjd! Köper inte riktigt förklaringen att man laddar ner och "ser om det är bra och sen kanske köper". Tror dom flesta av oss vet vad Rockstar är kapabla till, så nog lär spelet vara värt varenda slant. Som sagt, annars skulle ni nog inte hänga här? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För dig kanske men mr_tobbe som måste slita 9 to 5 i ghettot och har 2 barn att försörja är det en annan femma.

Själv röstade jag inte då jag inte kommer spela det på konsoll. Men hade jag skolat så skulle jag nog köpt det.

Oj oj, jag visste inte att mr_tobbe hade det så illa ställt. :)

--

Hmm. Vad Tweaks inlägg i den här tråden beträffar så är han ju som vanligt ute för att, inte helt diskret, provocera fram reaktioner.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...