Jump to content

Kommer du köra MP innan SP är klar?


Henkibojj
 Share

Story eller MP som prioritet?  

70 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag måste säga att multiplayer kommer bli svinigt jävla underbart. Med tanke på hur underbart kul GTA 2 än idag är i multiplayer så kommer ju detta bli helt galet coolt. En hel stad att dra ut med polarna och gå crazy i. Misshandla peds tillsammans någon!? :rolleyes:

Fuck that! Drivebyes (stavning?!) tillsammans! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste säga att multiplayer kommer bli svinigt jävla underbart. Med tanke på hur underbart kul GTA 2 än idag är i multiplayer så kommer ju detta bli helt galet coolt. En hel stad att dra ut med polarna och gå crazy i. Misshandla peds tillsammans någon!? :rolleyes:

Åh, ja. GTA2s multiplayer är ju sjukt underhållande, och det är ju nästan så man gör på sig när man tänker hur underbart MP i IV kommer bli ;) By the way: Du, jag och Jacker ska lira ihop har vi bestämt :wub: Vet att du inte har fått din PS3 än, men så snart du reggat ett PSN-nick måste du adda mig! B)

Fuck that! Drivebyes (stavning?!) tillsammans! :wub:

icon12_714337_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, ja. GTA2s multiplayer är ju sjukt underhållande, och det är ju nästan så man gör på sig när man tänker hur underbart MP i IV kommer bli :) By the way: Du, jag och Jacker ska lira ihop har vi bestämt :D Vet att du inte har fått din PS3 än, men så snart du reggat ett PSN-nick måste du adda mig! :)

icon12_714337_0.gif

Käften! Inget onlineskjutande utan mig!

Fast, Hugo bjöd faktiskt in mig igår :angry: .

Edit: Jag köpte mig en nätverkskabel idag, så pappa ska dra den imorgon! Jag är redo att spela vad du än behagar imorgon. :P

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Käften! Inget onlineskjutande utan mig!

Fast, Hugo bjöd faktiskt in mig igår :angry: .

Edit: Jag köpte mig en nätverkskabel idag, så pappa ska dra den imorgon! Jag är redo att spela vad du än behagar imorgon. :)

Weener, Jacker, jag och felshoe :P

Vet inte vad jag har tid med imorgon, men jag vet ju att oavsett vad jag säger att jag har eller inte har tid med kommer jag likt förbaskat sitta där ändå :)

Jag har Rainbow Six: Vegas, Orange Box (Team Fortress) och Resistance, men det sistnämnda är inte så kul online. Se till att hålla era inlägg uppdaterade förresten! :D

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det enda jag vill just nu är att kvadratcentimeter efter kvadratcentimeter upptäcka alla små detaljer och roliga saker i hela LC. Kommer nog ta några månader. Men visst komer jag efter det att lira lite MP också. Men SP är det enda som gäller just nu.

EDIT: :angry: Glömde ju! VOTE: SP men kommer köra lite MP

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...