Jump to content

Gta IV på P3


DeM57
 Share

Recommended Posts

Blir du moderator här kan du ju lägga av där!

Det vore ju verkligen ett trevligare ställe att moderera iaf, men jag är nog isf kvar där eftersom jag inte kommer behöva skriva så mycket efter den 29:e. GTAsajten är nöje, humor och diskussioner, GN ser jag som ett credssamlarställe man inte får mycket creds på. Klart, det är kul att se vad som är nytt i GTA-världen men inte till den kostnad jag lägger ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njae... jo, men i det här fallet borde det bli undantag. Frågan är hur man återställer när/om din gamla användare fixas. Äh. I don't know B)

Ontopic nu =/

Det var ett problem när jag gjorde det :rolleyes:

och när man gjorde flera account för att förklara sig växte ju hatet emot mig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag visste att SlewME var så! Jag kommer ihåg att han frågade mig vid första tävlingen på GN (då man kunde vinna något spel) om han kunde få säga att jag vann men att han slapp köpa och skicka ett spel till mig. :doh:

WTF? Den snikna jäveln! 08zu_858992_0.gif

Såg att gtanytt tydligen ska vara ute och göra lite field-work utanför webhallen under releasen. Är det Henki som måste göra "the dirty work" igen månntro? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WTF? Den snikna jäveln! 08zu_858992_0.gif

Såg att gtanytt tydligen ska vara ute och göra lite field-work utanför webhallen under releasen. Är det Henki som måste göra "the dirty work" igen månntro? :(

Jag jobbar med nyhetsplus som enda betalning. Och inte ens det får man för att folk inte orkar trycka fem klick och säga "good work" eller vad som helst. Varje nyhet tar, oavsett hur kort den är, 45 minuter totalt. Riktigt riktigt stora nyheter som traileranalyser går på sju timmar (nattetid!! 22-03, sen sova och fortsätta uppdatera på eftermiddagen), aprilskämtet tog kanske fem.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(Citatet editerat på begäran av Henkibojj.)

Men snälla du, jag förstår inte varför du orkar fortsätta greja med den där sidan när han uppenbarligen behandlar dig som en bitch. Nej, säg upp dig därifrån och långposta dina analyser och skriverier här på forumet istället. Jag är säker på att medlemmarna här skulle uppskatta det med vänliga inlägg och en klapp på axeln. Vidare är, som någon tidigare skrev, Slewt ingen egentlig gta-fantast och gtanytt är främst till för att driva in folk på hans domäner.

Jag skulle kunna sympatiplussa men jag har glömt mitt lösenord och sidan verkar inte ha någon recover. :(

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är för bra för GTAnytt! Säg upp dig.

Funderar på att släppa bomben vid release. Vid närmare eftertanke stannar jag nog, saker och ting är bättre nu.

Nu har vi gått ordentligt offtopic, men jag vet inte om det spelar roll. Vi för ju en diskussion, right?

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit:

Igår skrevs det i denna tråd en hel del kritik gentemot en webbsida och dess ägare. Henkibojj ville dock att jag editerar bort de citat som är skrivna av honom, varför vet jag egentligen inte och det går i själva verket helt emot mina egna principer MEN med respekt för Henkibojj, och ENDAST för honom, har jag ändå valt att editera bort hans citat.

Min kritik och det jag har skrivit låter jag dock vara kvar eftersom den är helt befogad och det kan alla som tog del av de "bevis" som framfördes här igår, eller som har erfarenheter av sidan i fråga, intyga. Sidan och dess ägare spelar ett smutsigt spel som endast handlar om profitering och personlig vinning.

Back on topic.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av Henkis inlägg och synpunkter att döma så verkar han ju verkligen missköta sidan riktigt ordentligt på ett eller annat sätt, något som kanske är synd på ett sätt. Jag är inte lika bra insatt i saken som Henki, men jag har märkt av det till en del och jag har liksom ingen lust att logga in på sidan längre heller...

Aja, back on topic var det väl.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av Henkis inlägg och synpunkter att döma så verkar han ju verkligen missköta sidan riktigt ordentligt på ett eller annat sätt, något som kanske är synd på ett sätt. Jag är inte lika bra insatt i saken som Henki, men jag har märkt av det till en del och jag har liksom ingen lust att logga in på sidan längre heller...

Vi satt länge och delegerade på MSN inatt, där vi till slut kom överens om att A: Jag inte borde gjort som jag gjorde (GB-läck och påhopp), B: att han misskött saker och ting, men viktigast C: att det blir ändring. Det har jag faktiskt redan märkt av på sidan i form av ändringar jag bett om länge utan framgång. Båda kom också överens om att det var tråkigt att det skulle behöva gå så långt som det ändå gjorde, men att vi nu kommer se betydliga förbättringar.

På så sätt var det nästan bra det som hände, fast det blev otrevligt. Nu återstår bara att L_Voll är vänlig nog att editera bort mina påhopp, sen tycker jag tråden låses.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FAAAAN, Jag hittar inte del 2. Den startar del 1 bara... ARGGGHHHHAHASHDHASJDPDASö

Det är säkert bara jag som är dum i huvudet nu eller något. :unsure:

Menar du på webbradion kan man inte klicka "del 2" direkt, utan den kommer när del 1 är klar. Spola förbi nästan hela del 1 så kommer du komma in på del 2 där du spolar.

Annars kan du ta mp3-versionen jag lade upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har censurerat mitt inlägg för henkibojjs skull. Egentligen tycker jag att man ska kunna stå för det man säger, men det brast väl lite igår. Tycker fortfarande att du ska lämna GTAnytt. :unsure:

Jag står för kritiken, men mina påhopp var lite väl magstarka. Jag är ju som bekant inte den typen som slänger elakheter mot folk, så det brast väl igår, ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...