Jump to content

Bra ätbarheter att ha under spelandet?


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Jag funderar lite på vad som är bra respektive dåligt godis/snack/mat att ha när man nöter GTA IV. När det kommer till godis tror jag att saker som vinigummin, bilar, polkagrisar, osv är rätt bra. Det får inte kladda eller smula, och inte heller vara sockrigt eller salt så man får det på händerna. Chips och annat snacks brukar dessvärre nästan alltid vara smuligt, men någon kanske har alternativ?
Man kan ju faktiskt äta chips med diverse verktyg... gaffel eller sked bör väl fungera.

Hahaha, det börjar närma sig releasedags och alla medlemmar, till och med de med nån som helst skam i kroppen sjunker till en fantastiskt nördig nivå som sällan skådas :cry::D Får lite grand känslan av GTAnytts chatt minuterna innan trailer 1-släppet:

"JAG SER TRAILERN NU!! ÅHFYFAN VAD NICEE!!!!! :D :D :D"

Lol! :)

Varför itne abra pausa spelandet lite och bara gå och laga och äta ett mål mat istället för en överdriven godiskonsumtion?

1 timma kan man ju avstå från spelandet lite då och då.

Inte en timme, men nog borde man äta nåt vettigt iallafall. Min "vettiga" mat kommer nog bestå till farligt hög del av frukost/mellanmål/kvällsmat (som alla är samma sak, dvs havregrynsgröt och lingongrova :D Studentkäk ftw) och lunch/middag som också är precis samma sak under spelveckan. Jag tror det blir gorbys och Billys pan pizza, jag vet inte om man orkar vänta en halvtimme på potatis...

är det någon som funderat ha med sig en potta när ni sitter och spelar GTA? :D

Du kan inte mena allvar? Snälla, säg att du inte menar allvar? Kan man inte resa sig och gå ifrån i max två minuter så borde man ta in på rehab :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför itne abra pausa spelandet lite och bara gå och laga och äta ett mål mat istället för en överdriven godiskonsumtion?

1 timma kan man ju avstå från spelandet lite då och då.

Givetvis kommer man äta något riktigt också och ta en paus ibland. Det är inte riktigt det som det handlar om. Utan mer om stämning och mysa, typ som att äta Popcorn och godis när man tittar på film osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Fan dags att bumpa denna, det är ju idag uppbunkringsdagen är!

Min finala inköpslista:

Coca Cola 1.5l

Lite lösgodis:

Choklad:

6_2_2_1001713_2.jpg

205px-Marabou1_1001713_3.jpg

Någon sorts chips:

potatis_chips_1001713_4.jpg

Kanske någon bakelse i brödaktig form:

wiener_1001713_5.jpghallonmunk_1001713_6.jpg

Och en, två eller tre burkar med Franks:

Franks_500_997878_0.jpg

Det blir mycket gott och därmed också väldigt onyttigt. Men jag vill verkligen njuta av den här dagen som jag väntat på i tre fyra år.

Sedan får man väl dra till gymmet ett antal gånger så fort man kan slita sig från spelet. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt, allt sådant går bort. Feta ner kontrollen är ju inget man vill.

Själv kommer det att drickas vatten och som tilltugg blir det nog morötter.

Man kan tvätta sig innan man tar tag i kontrollen igen. :confused:

Sedan så tycker inte jag att 360kontrollen blir lika flottig som andra kontroller jag testat när jag var mindre och under helgerna jämt hade chipsflottiga fingrar. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...