Jump to content

GTA: IV


Leo.GTA
 Share

Recommended Posts

De avslöjar ingenting utom vissa band/låtar och känslan av att spela det. Känner du att du redan längtar ihjäl dig är det bäst om du låter bli att läsa, för man blir så vansinnigt sugen på spelet efter att ha läst den där.

Exakt. Jag läste den, längtade bara mer. I previews avslöjas inget speciellt, dom bara berättar om vad dom tyckte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur går det där ihop i din hjärna egentligen? GTA:SA var ju knappt spelbart på PS2, hur hade du då tänkt att ett next-gen-spel skulle fungera (eller bantas ned)?

men aahh ! om man har alla gta till ps2, (som jag har) o sen gta 4 bara kommer till ps3 o xbox 360, då blir man rätt sur. eller det kan inte du får ihop i din hjärna ? :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men aahh ! om man har alla gta till ps2, (som jag har) o sen gta 4 bara kommer till ps3 o xbox 360, då blir man rätt sur. eller det kan inte du får ihop i din hjärna ? :cry:

Nej, jag kan inte få ihop det i min hjärna att du i din hjärna inte kan förstå att det inte är något konstigt med att Rockstar inte släpper spelet till en 8 år gammal konsol.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag kan inte få ihop det i min hjärna att du i din hjärna inte kan förstå att det inte är något konstigt med att Rockstar inte släpper spelet till en 8 år gammal konsol.

jag skiter väl i hur gammalt de är, det kommer ju nyare o nyare spel med bättre grafik hela tiden, det är ju konsolens updatering. bara för att du har ps3 eller 360, för flera tusentals kronor,

MEN VADÅ ÄR DU HELT JÄVLA SÄKER PÅ ATT DET INTE KOMMER KOMMA TILL 2AN ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag skiter väl i hur gammalt de är, det kommer ju nyare o nyare spel med bättre grafik hela tiden, det är ju konsolens updatering. bara för att du har ps3 eller 360, för flera tusentals kronor,

MEN VADÅ ÄR DU HELT JÄVLA SÄKER PÅ ATT DET INTE KOMMER KOMMA TILL 2AN ?

Ska det vara så svårt att förstå det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag skiter väl i hur gammalt de är, det kommer ju nyare o nyare spel med bättre grafik hela tiden, det är ju konsolens updatering. bara för att du har ps3 eller 360, för flera tusentals kronor,

MEN VADÅ ÄR DU HELT JÄVLA SÄKER PÅ ATT DET INTE KOMMER KOMMA TILL 2AN ?

Men herregud. Du tror att en mjukvaruuppdatering gör så att PS2 kan mäta sig med nutida konsoler?

GÅ IN OCH KOLLA DET SJÄLV PÅ HEMSIDAN KANSKE?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jaaa okej jag tror på dig, tycker bara det e lite surt,

men på PC kommer det väl ?

Ingen. Vet. Om. Det. Kommer. Till. PC. Jag bad dig precis att gå in på hemsidan och där hade du kunnat se att Rockstar ännu inte har sagt att det kommer till PC.

I dessa tider vore det läge att separera Allmäntdelen från forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag skiter väl i hur gammalt de är, det kommer ju nyare o nyare spel med bättre grafik hela tiden, det är ju konsolens updatering. bara för att du har ps3 eller 360, för flera tusentals kronor,

MEN VADÅ ÄR DU HELT JÄVLA SÄKER PÅ ATT DET INTE KOMMER KOMMA TILL 2AN ?

Made my night. :D

Klart att det inte kommer till ps2, och det är klart att man borde köpa en ny konsol om man vill spela nya spel. Ska spelen stanna på samma nivå hela tiden, bara för att du inte vill betala för ett 360? Utan kapaciteten i dom nya konsolerna skulle det ju bara vara ett uppgraderat San Andreas. Lika mycket skulle inte få plats, staden skulle inte bli lika detaljerad, euphoria skulle inte funka, spelet skulle inte vara lika bra. Det är ju det dom strävar efter, att göra bättre spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Föredrar att inte se någon riktig gameplay-film från GTAIV innan 29e. Första intrycket är heligt! Hoppas att man får samma grymma känsla som när man skulle skjutsa 8-Ball i fångkläder till hans hideout i en tidigare version av Liberty City :D . Första intrycket av kontrollerna, känslan, musiken på radion och ljudet från gatan vill man ju uppleva just när man kommit hem och sparkat igång konsollen. Iaf vill jag det :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...