Jump to content

GTA IV Introt


Ice Cube
 Share

Recommended Posts

FET SPOILERVARNING?

--

Iaf. Var tvungen att kolla. Den känns lite konstig, men den känns trovärdig och det är absolut ingen B-video. Vilken seriös ton över allting. Och när Grand Theft Auto IV-loggan dyker upp. Åh, kärlek. Det kändes nästan som jag spelade det.

--

Agent47, källa?

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser rejält förfalskat ut.

O rly? TYcker det ser otroligt "realistiskt" ut.

Ja, känns inte troligt att den är så kort. Borde vara längre, men för att vara en fake (om det nu är det) så är den bra gjord.

För kort? Whaaa? Ett intro får väl vara hur långt det vill? Det där är ju liksom introt INNAN spelet. Efter det där kommer introt till spelets story, som i San Andreas, med flygplatsen och allt. Eller hur tänkte du? Credits och allting kan ju komma efter det där. Jag tror iaf inte att det är spikat att det där är introt, men jag tror inte heller att det är självklart att det är fake.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här är ju så fake som det bara kan vara. För det första så har T2-loggan aldrig funnits med i tidigare intron, för det andra så nämns inte alls Rockstar Games och för det tredje så är introt inte alls likt som i tidigare spel.

Skulle han som har gjort det velat få det ens lite trovärdigt skulle det väl åtminstone ha gått att göra lite mer verkligt än så här...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jupp. T2 har aldrig haft sin logo i ett intro eftersom de inte är med och utvecklar spelet. Det ska dessutom stå "Rockstar Games presents... ...a Rockstar North production..." eller motsvarande, eftersom det är så det är och alltid har varit i tidigare spel. R* North har dessutom ett helt annat typsnitt och är utan logo. Lite simpel research så hade han säkert lurat oss.

Man ser hur grabben startar upp spelet från PS3s XMB, men sådär fort visas aldrig bakgrunden ("ikonen") till spelet. Jag skulle tro att han klippt sin video mitt i, så att han bytt bakgrund och låtsas att bilen är spelikonen.

Var är rutsystemet vi sett i SAMTLIGA GTA sen GTAIII? Helt borta, men vi vet ju till nästan 100% att det kommer vara med, eftersom spelets framsida har kvar det.

Btw, spelet är ju fortfarande i utveckling, så varför i all världen skulle de ha tryckt upp en bluray med färdig artwork och manual när det inte klart?

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även om det hade varit originalet så hade jag inte tittat. Allt sånt ska sparas till första gången jag spelar!

Själv tittade jag enbart för att jag visste att det VAR fejk. Däremot såg jag introt till VCS på Youtube innan jag fick spelet (eller innan jag fick det att funka), men jag försökte sätta stopp på videon precis när första glimten av själva spelet kom igång. Jag misslyckades med två sekunder och hann uppfatta att den första låten var "I want to know what love is" med Foreigner, och att det första man såg var en truck som åkte in mot militärbasen :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv tittade jag enbart för att jag visste att det VAR fejk. Däremot såg jag introt till VCS på Youtube innan jag fick spelet (eller innan jag fick det att funka), men jag försökte sätta stopp på videon precis när första glimten av själva spelet kom igång. Jag misslyckades med två sekunder och hann uppfatta att den första låten var "I want to know what love is" med Foreigner, och att det första man såg var en truck som åkte in mot militärbasen :cry:

Ja det förstörde ju hela spelet :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...