Jump to content

GTASajten Song Contest - Can you feel the love


VickeX
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Låt folk bråka lite om de vill, Kebab. Det är roligare att läsa än dina inlägg där du förklarar hur dumma precis alla är.

Jag skulle inte bry mig om det var ett "vettigt" bråk, men den här pingpongartade sandlådefighten kommer aldrig leda någonvart i alla fall...

Kommer du göra någon låt, förresten? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle inte bry mig om det var ett "vettigt" bråk, men den här pingpongartade sandlådefighten kommer aldrig leda någonvart i alla fall...

Kommer du göra någon låt, förresten? :shifty:

Nej kanske inte, med låt det hållas. Jag tycker dina tillrättavisande posts är jobbigare ändå. :(

Ja fan! :D Om du fortfarande kunde hjälpa mig klippa ihop? In på msn! -_-

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men rövrace över vem som är smartast.

Glöm inte bort att spela in era låtar den här gången, och glöm inte heller att skicka dom. :shifty:

Börjar bli jävla trött på dig faktiskt. Förresten, det heter "visst" inte "vist". Börjar bli jävla trött på det också.

Fan va trött jag är, jag går och sover.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir ingenting av den här tävlingen då. Tjoffstoffs. Hejdå. Tror inte heller jag orkar hålla i nästa tävling, men vi får se.

Lajnux: Du var nog lite trött ja. Jag ska försöka lära mig att det stavas "vist", och sedan så ska jag försöka vara lite mindre egoistisk. För jag vet att jag kan vara jävligt egoistisk ibland. Dock borde jag kanske inte ta all kritik från en av forumets top 5 pain in the ass medlemmar åt mig. Men jag ska iaf lära mig detta. Vist låter det bra?

Inte edit: Vänta nu. Jag läste ditt inlägg igen och såg att det stog "Det stavas "visst" inte "vist"". Konstigt. Så vitt jag vet har jag alltid skrivit visst. Jag var tydligen lite morgontrött nu jag också. Men visst stavas det visst.

Nåja, som sagt blir det ingenting av den här tävlingen iom att

1. Låtarna som skulle kommit in kom inte in i tid

och/eller

2. Om en låt till kommit in i tid så har ändå Boomer officiellt dragit sig ur. Tävlingen kommer inte att genomföras. De ändå som skickade in bidrag var Boomer och Kebab, och med tanke på att Boomer drog sig ur så får väl Kebab vinna. Ta det dock inte som en vanlig seger, då inte GTASajtarna valt detta utifrån hur din låt låter.

Kan ladda upp Boomers och Kebabs låtar senare idag om jag får deras tillåtelse, och om ni vill såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror vi ska köra på lite friare former i fortsättningen kanske, med tanke på att duettformen fick 10, eller var det 8, användare att delta, och denna fick knappt två.

Vi fick åtta anmälda till den här tävlingen också. Dom skulle delta, men glömde/var för lat eller någonting.

Har funkat tidigare och vi har fått in 5-6 bidrag någon gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi fick åtta anmälda till den här tävlingen också. Dom skulle delta, men glömde/var för lat eller någonting.

Har funkat tidigare och vi har fått in 5-6 bidrag någon gång.

Jo, folk anmälde sig men sen då? Det är inte lika kul att sätta igång ensam, tycker inte jag i alla fall. Att jobba tillsammans med någon däremot, det är roligt! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja fan! :D Om du fortfarande kunde hjälpa mig klippa ihop? In på msn! :)

Det hade jag absolut kunnat göra. Men nu blev det ju inget av det här. :(

Well. Jag drar mig ur tävlingen. Känns inte som att mitt 5 minutersbidrag kan stå mot Kebaben anyhoo. Ni får vänta med att höra min röst tills nästa hit kommer från mig och Eudoros. :)

Jag gjorde mitt bidrag på.. Ja, låt oss säga 30 minuter, men då pillade jag en del när jag klippte också. Tråkigt att det blev såhär. Om jag laddar upp min låt, så laddar du upp din, deal? :D

2. De ändå som skickade in bidrag var Boomer och Kebab, och med tanke på att Boomer drog sig ur så får väl Kebab vinna. Ta det dock inte som en vanlig seger, då inte GTASajtarna valt detta utifrån hur din låt låter.

Wohooo! In your faces!! :(party0012_910871_0.gif

party0023_906808_2.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det hade jag absolut kunnat göra. Men nu blev det ju inget av det här. :)

Jag gjorde mitt bidrag på.. Ja, låt oss säga 30 minuter, men då pillade jag en del när jag klippte också. Tråkigt att det blev såhär. Om jag laddar upp min låt, så laddar du upp din, deal? :)

Wohooo! In your faces!! :Dparty0012_910871_0.gif

Grattis till din vinst Kebab! Starkt jobbat! :(

Nej, det tänker jag inte. Den kommer finnas som bonuslåt min "20 Greatest Hits" skiva om 60 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis till din vinst Kebab! Starkt jobbat! :)

Nej, det tänker jag inte. Den kommer finnas som bonuslåt min "20 Greatest Hits" skiva om 60 år.

Bara för att jag faktiskt vann (och för att du ska inse att du gjorde bort dig med att dra dig ur :( ) så lägger jag upp min sång här:

Kebab - Up Where We Belong - temat till En Officer och en gentleman, men framför allt till Nile City 105,6. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir ingenting av den här tävlingen då. Tjoffstoffs. Hejdå. Tror inte heller jag orkar hålla i nästa tävling, men vi får se.

Lajnux: Du var nog lite trött ja. Jag ska försöka lära mig att det stavas "vist", och sedan så ska jag försöka vara lite mindre egoistisk. För jag vet att jag kan vara jävligt egoistisk ibland. Dock borde jag kanske inte ta all kritik från en av forumets top 5 pain in the ass medlemmar åt mig. Men jag ska iaf lära mig detta. Vist låter det bra?

Inte edit: Vänta nu. Jag läste ditt inlägg igen och såg att det stog "Det stavas "visst" inte "vist"". Konstigt. Så vitt jag vet har jag alltid skrivit visst. Jag var tydligen lite morgontrött nu jag också. Men visst stavas det visst.

Nåja, som sagt blir det ingenting av den här tävlingen iom att

1. Låtarna som skulle kommit in kom inte in i tid

och/eller

2. Om en låt till kommit in i tid så har ändå Boomer officiellt dragit sig ur. Tävlingen kommer inte att genomföras. De ändå som skickade in bidrag var Boomer och Kebab, och med tanke på att Boomer drog sig ur så får väl Kebab vinna. Ta det dock inte som en vanlig seger, då inte GTASajtarna valt detta utifrån hur din låt låter.

Kan ladda upp Boomers och Kebabs låtar senare idag om jag får deras tillåtelse, och om ni vill såklart.

Orkar inte med dig. Du kan ju knappast neka till att du skriver "vist".

Förresten, "Dock borde jag kanske inte ta all kritik från en av forumets top 5 pain in the ass medlemmar åt mig.". Känner mig smickrad.

Nä, ta dig i kragen och gå och klipp dig pojkvasker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Orkar inte med dig. Du kan ju knappast neka till att du skriver "vist".

Förresten, "Dock borde jag kanske inte ta all kritik från en av forumets top 5 pain in the ass medlemmar åt mig.". Känner mig smickrad.

Nä, ta dig i kragen och gå och klipp dig pojkvasker.

Tss.

Jag kan inte påminna mig om att jag varken skriver eller skrivit "vist".

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...