Jump to content

GTASajten Song Contest - Can you feel the love


VickeX
 Share

Recommended Posts

Om du tror att ungefär hälften av alla låtar som gjorts är med i filmer har du nog lite fel är jag rädd.

Förlåt om det inte framgick men det jag menar är att det finns väldigt, väldigt, väldigt, väldigt många filmer och väldigt många låtar som använts i dessa filmer vilket gör urvalet av låtar i stort sätt obegränsat, skillnaden är väl den att man oftast får ta den mest kända låten av sitt favoritband.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Min låt är klar! En duett blev det, dessvärre var ju inte par tillåtna i den här tävligen, så jag fick göra det bästa jag kunde av situationen. :whistling:

Måste dock förvarna er på att jag inte ägnade mer än 15-20 minuter till detta. Men det ska bli kul att delta i alla fall. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min låt är klar! En duett blev det, dessvärre var ju inte par tillåtna i den här tävligen, så jag fick göra det bästa jag kunde av situationen. :)

Måste dock förvarna er på att jag inte ägnade mer än 15-20 minuter till detta. Men det ska bli kul att delta i alla fall. :)

Oh oh oh, jag vet vilken låt!

Jag kom att tänka på en sak till nästa tävling. Vore det inte lite kul att ha "dåliga låtar" som tema? Alltså att man måste sjunga in en låt som man verkligen hatar.. :rolleyes:

Hej hej monika.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kom att tänka på en sak till nästa tävling. Vore det inte lite kul att ha "dåliga låtar" som tema? Alltså att man måste sjunga in en låt som man verkligen hatar.. :)

Nääää, nästa gång får det bli vad som. Måste få göra något låt som jag faktiskt spelar musiken själv på. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att nästa grej ska vara EN låt man får, sen ska alla göra denna låten i vilken verision man vill, bara man fattar att det är den låten. :)

Det låter bra. :(

Tydligen Boomer också. :D

Finns ganska många filmlåtar, så jag får tänka lite till.

Om olika personer tar samma låt så gör det ju självklart ingenting, det blir ju bara olika tolkningar.

Man skulle i framtida tävlingar även kunna ta en och samma låt, som anmälda personer får göra om hur dom vill,

så länge det framgår att det är samma låt.

Låter som en jävligt bra ide! Jag längtar redan! :cry:

Hej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men rövrace över vem som är smartast.

Glöm inte bort att spela in era låtar den här gången, och glöm inte heller att skicka dom. :)

Är du dum eller, han sa ju bara att han tyckte det. Inte att han kom på idén. Känns det verkligen så viktigt för dig att du var först?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är du dum eller, han sa ju bara att han tyckte det. Inte att han kom på idén. Känns det verkligen så viktigt för dig att du var först?

Nej jag är inte dum. Och han sa att han tyckte det, och Boomer tyckte att det var en bra ideé. Jag tycker inte det är så jätteviktigt, men delvis så ville jag visa att det är möjligt att det blir så, om jag håller i nästa GTASajten Song Contest, och delvis så tycker jag att, ja. Jag kände för att visa vart ifrån hans ideé förmodligen kom. Jag fick min ideé från något annat ställe också, så det är inte det att jag tycker att jag är jättecool för att jag kom på någonting först. Att skriva "Hej." efter citaten var heller inte speciellt genomtänkt, då det förmodligen var vad som fick dig att ifrågasätta hur smart jag var. :unsure:

Nu vill jag iaf påminna om att imorgon är sista dagen att skicka in era låtar!

Ännu har jag bara Boomers och Kebabs låt.

Och ja, jag är inte bättre än någon av er andra som inte skickat in eran låt, då jag inte heller gjort det. Men jag är tveksam till att jag orkar. Om jag inte får en låt till innan 00:00 den 22 mars så kommer jag förmodligen att bidra med en låt själv, gjord på några minuter bara för att få tävlingen att bli av.

Men, som sagt. Spela in era låtar om ni inte gjort det, och skicka dem sedan till mig på min msn Vicke-X-@hotmail.com. Om du inte har msn eller vill adda mig så kan du maila låten till XvickeX@Spray.se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...