Jump to content

Erepublik


zizzy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,5k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

@Keb: 20e varje månad.

Okej. Jag ska se till att flytta till Gandhinagar till dess, så att jag kan ta Markys borgmästarplats. (w00t)

Hus, Q2 mat, fått gifts.

Jag har också hus och lite Q2-mat. Och en gåva har jag fått också. Tycker 62% känns lite lite. :)

Vad menas med "banners"?

gd0gmm2rbs7w.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Märkte att jag själv valt att vara kandidat för party elections, utan att jag själv visste om det. Men varför egentligen? Samma sak gäller alla andra, varför är det så många som ställer upp? Självklart är det inget fel med att ställa upp, men så länge vi är nöjda med Umberto som partiledare behöver ju inte SÅ många ställa upp iaf.

Jag kliver av. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

5 st nu men det verkar som om användaren "Franz" inte har rent mjöl i påsen när man läser hans nyligen mottagna donationer.. :)

Franz är min polare, tror han sa att han skulle invita 2 polare och dom skulle skicka sitt guld till honom så vi kunde köpa "Indian Attack", fast det kanske är mot reglerna, har ingen aning...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Märkte att jag själv valt att vara kandidat för party elections, utan att jag själv visste om det. Men varför egentligen? Samma sak gäller alla andra, varför är det så många som ställer upp? Självklart är det inget fel med att ställa upp, men så länge vi är nöjda med Umberto som partiledare behöver ju inte SÅ många ställa upp iaf.

Jag kliver av. (w00t)

Oj, jag antar att flera personer, precis som jag, inte har fattat riktigt vad det innebär. Jag klickade runt lite för länge sedan och minns att jag tryckte där. :)

Jag hoppade självklart också av.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, jag antar att flera personer, precis som jag, inte har fattat riktigt vad det innebär. Jag klickade runt lite för länge sedan och minns att jag tryckte där. :)

Jag hoppade självklart också av.

Det skadar ju inte att ställa upp? Det finns ju en risk att någon grävt fram information om Illuminati och kommer släppa detta lagom till nästa val, att han till exempel har handlat Toblerone för Bombay Tea Partys guld, eller liknande. Och då behövs ju alternativa kandidater.

Right?

Edit: och jobba för mig för bövelen!!

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej. Jag ska se till att flytta till Gandhinagar till dess, så att jag kan ta Markys borgmästarplats. (w00t)

Jag har också hus och lite Q2-mat. Och en gåva har jag fått också. Tycker 62% känns lite lite. :)

Vad menas med "banners"?

gd0gmm2rbs7w.jpg

Det är en funktion som crew inte har aktiverat ännu - antagligen kommer partierna att kunna köpa reklambanners i framtiden. :)

Märkte att jag själv valt att vara kandidat för party elections, utan att jag själv visste om det. Men varför egentligen? Samma sak gäller alla andra, varför är det så många som ställer upp? Självklart är det inget fel med att ställa upp, men så länge vi är nöjda med Umberto som partiledare behöver ju inte SÅ många ställa upp iaf.

Jag kliver av. :(

Jag tror folk inte riktigt vet vad det där med 'stand for party elections' innebär men ja hursomhelst, ni skall självklart ställa upp i valet om ni har äkta målsättningar med er kandidatur och anser att BTP skulle skötas bättre med er som partiledare men ställ helst inte upp bara för att ni kan göra det eller för att ni tycker att det är kul osv. :D

Franz är min polare, tror han sa att han skulle invita 2 polare och dom skulle skicka sitt guld till honom så vi kunde köpa "Indian Attack", fast det kanske är mot reglerna, har ingen aning...

Ja, är det inte fusk så är det åtminstone ganska ohederligt beteende - men det som irriterar mig mest är att din polare troligtvis nu har dragit in 6 inaktiva invånare till Indien. 2 som han invitade och sen måste de i sin tur ha invitat 2/man för att ha fått 10 guld.

--

@Dude: Det enda jag kan göra med partipengarna och guldet atm är att betala partiskatten 1 gång/månad, i övrigt är pengarna frysta. :(

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Det skadar ju inte att ställa upp?

2. Det finns ju en risk att någon grävt fram information om Illuminati och kommer släppa detta lagom till nästa val, att han till exempel har handlat Toblerone för Bombay Tea Partys guld, eller liknande. Och då behövs ju alternativa kandidater.

Right?

1. Självklart inte, men jag är inte intresserad. Det är för mycket ansvar för mig. :)

2. Hahaha, så kass, så underbar! :D:(

Det är en funktion som crew inte har aktiverat ännu - antagligen kommer partierna att kunna köpa reklambanners i framtiden. :)

Häftigt! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Borde vi inte ha ett indiskt vapenförtag? Nu finns det ju bara ungerska vapen på marknaden. Umberto, du är ändå president, kanske kan du få ett special price på Indian Attack? Eller hur ska det annars lösas? 40 gold krävs för att starta ett nytt och det tror jag ingen här besitter och eftersom vi inte får nya invites lär det bli grymt svårt att skaffa fram...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är jätte, jätte sen med det där.

Haha. Jag brukar vara sen med allt. Ja.

Tror jag frågat redan, men ingen vet när betan går bort? Admin har inte gett oss ett datum för det?

När betan går bort, kommer alla användare nollställas? Har svårt att tro det, men då en vän tog upp det ämnet är det bäst att jag frågar efter.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad vi egentligen behöver är ett sjukhus. Men 2000 units för ett är så jävla lamt. det är 10 hus, och inga har höga skills i det så 60 dagar för ett sjukhus är självmord för personen som skapar företaget.

Som jag har fattat det så är sjukhus bara bra för att öka wellness, precis som gifts fast man ger det till sig själv. Har jag fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...