Jump to content

Hett tips till alla på sajten!


eliizar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Var det ett svar på min fråga? Det hjälpte i alla fall inte mig att förstå varför någon vill, som du själv sade:

"läsa "Lisa, 15 år":s hotmail-inbox "

Det finns ju även vuxna som är medlemmar på bilddagboken, de kan ha väldigt mycket mer intressanta mail än vad tjejer och killar i lägre tonår har.

Själv har jag kollat runt på 8 sidor sammanlagt, jag och alla mina släktingar samt de flesta kompisar jag orkat söka på har klarat sig.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ju även vuxna som är medlemmar på bilddagboken, de kan ha väldigt mycket mer intressanta mail än vad tjejer och killar i lägre tonår har.

Jojo, det kan hända att det finns lite intressant info i några medlemmars inbox. Dock består större delen av medlemmarna av tonåringar, nog måste det väl finnas bättre sidor om det är något av värde man vill åt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det ett svar på min fråga? Det hjälpte i alla fall inte mig att förstå varför någon vill, som du själv sade:

"läsa "Lisa, 15 år":s hotmail-inbox "

Jag kommer aldrig förstå hacker-mentaliteten, men på en sådans 'CV' ser det bra ut att ha hackat Sveriges största ungdomssajt.

edit: vad Tweak sade :]

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej grabbar, här kommer en lista med -förmodligen- de flesta av alla användare som blev hackade.

Lösenorden är inte med på listan, utan jag länkar den bara så att ni ska kunna kolla upp er själva samt era kompisar/släktingar och inte för att ni ska få ha kul. Vill ni ha dekrypterade lösenord så får ni leta egna listor.

http://data.fuskbugg.se/skalman01/bilddagboken.txt

Som sagt, inga lösenord. De får ni leta själva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej grabbar, här kommer en lista med -förmodligen- de flesta av alla användare som blev hackade.

Lösenorden är inte med på listan, utan jag länkar den bara så att ni ska kunna kolla upp er själva samt era kompisar/släktingar och inte för att ni ska få ha kul. Vill ni ha dekrypterade lösenord så får ni leta egna listor.

http://data.fuskbugg.se/skalman01/bilddagboken.txt

Som sagt, inga lösenord. De får ni leta själva.

Tack, ska kolla upp folk jag känner och förvarna dem om man hittar dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej grabbar, här kommer en lista med -förmodligen- de flesta av alla användare som blev hackade.

Lösenorden är inte med på listan, utan jag länkar den bara så att ni ska kunna kolla upp er själva samt era kompisar/släktingar och inte för att ni ska få ha kul. Vill ni ha dekrypterade lösenord så får ni leta egna listor.

http://data.fuskbugg.se/skalman01/bilddagboken.txt

Som sagt, inga lösenord. De får ni leta själva.

Är alla namnen random utplacerade, eller finns det något system, eftersom jag kollar fan inte igenom 46.000~ namn för att hitta mig själv...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...