Jump to content

OMRÖSTNING: ÅRETS SPEL 2007 @ GTAsajten


Jacker
 Share

Recommended Posts

Så var det äntligen dags, den slutliga omröstningen är här. Vilket spel ska få den ärofyllda titeln "ÅRETS SPEL 2007 @ GTAsajten"?

Som jag skrev i den andra tråden sker omröstningen via mail i år, istället för en öppen poll där ställningen hela tiden är öppen för allmänheten. Ett annat problem (mer eller mindre) var att folk förra året nullade om inte "deras" spel var med, och det är faktiskt inte så det är tänkt att fungera. Röstar bara de som från början röstade på spelen så blir resultatet mycket förutsägbart. Tanken är att alla ska vara med som en sorts jury; även om du inte spelat något av de nominerade spelen ska du helst vara med och rösta, för det gör omröstningen mer spännande och "objektiv". Annars får man rösta på precis vilket spel man vill av de nominerade. :)

***[Hur länge omröstningen är uppe är obestämt, men det lär bli någon vecka iallafall]***

- - -

Och de nominerade är...:

- - -

Det är alltså dessa spel ni har att välja mellan. Vilket spel tycker du förtjänar att bli årets?

Undrar du vilka spel forumiterna bidrog med från början? Här är en lista över dem (dessa är inte de nominerade du kan rösta på). Alla spel som två (2) eller mer meddlemar valde som sitt bidrag blev nominerade:

BioShock

Call of Duty 4: Modern Warfare

Resident Evil 4: Wii Edition

Guitar Hero 3: Legends of Rock

Halo 3

Uncharted: Drake's Fortune

Half-Life 2: Episode 2

Assasin's Creed

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Crysis

Skate

Okami

Mass Effect

Kane and Lynch: Dead Men

***[Givetvis fanns det folk som inte höll sig till reglerna. Deras bidrag har helt enkelt inte räknats, så om ditt bidrag inte står med här så har du inte följt alla regler. Detta är inget personligt, och jag införde inte regler för skojs skull...]***

- - -

HUR DU RÖSTAR!!

Du röstar genom att skicka ett mail till nedanstående adress.

REGLER:

1. Skriv ditt användarnamn på GTAsajten i ämnesraden ("Ämne:")

2. Välj ett (1) spel av de nominerade och skriv hela dess titel i mailet

3. Skicka!

And may the force be with you...

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte spelat något av dem, bortsett från ett demo av Uncharted, vilket jag vet att jag kommer köpa nån gång. Får jag ändå rösta? :mellow:

EDIT: Fick VCS inte två röster ens? :) Det släpptes till PSP i november 2006 och PS2 nån gång under tidigt 2007. Skumt att det inte blev så populärt. Visst, att det skulle bli årets spel jämfört med resten kanske man inte väntat sig, men ändå.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte spelat något av dem, bortsett från ett demo av Uncharted, vilket jag vet att jag kommer köpa nån gång. Får jag ändå rösta? :mellow:

EDIT: Fick VCS inte två röster ens? :) Det släpptes till PSP i november 2006 och PS2 nån gång under tidigt 2007. Skumt att det inte blev så populärt. Visst, att det skulle bli årets spel jämfört med resten kanske man inte väntat sig, men ändå.

hade kanske röstat på det om jag visste realesdatumet.

Synd att jag inte spelat Halo 3 (älskar annars halo)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...