Jump to content

vc kloaken


semlan333
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...

Den heter faktiskt inte Fist Fury, utan "Down Down Down" (i alla fall enligt manualen...) - däremot så har folk döpt om den på internet efter hand - fast det var nog väldigt mycket onödigt vetande i och för sig. :wub:

Angående VC-kloaken: Jag tänkte på den där prylen så sent som idag, och kom fram till att man egentligen borde ha gjort en topic om den, eller i alla fall ha postat i nån form av Dagens LOL, men Mr. Semla hann före.. :confused:

Redigerad av Lofon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den heter faktiskt inte Fist Fury, utan "Down Down Down" (i alla fall enligt manualen...) - däremot så har folk döpt om den på internet efter hand - fast det var nog väldigt mycket onödigt vetande i och för sig. :)

Angående VC-kloaken: Jag tänkte på den där prylen så sent som idag, och kom fram till att man egentligen borde ha gjort en topic om den, eller i alla fall ha postat i nån form av Dagens LOL, men Mr. Semla hann före.. :wub:

Vad har du för manual? I min står det "Fist Fury"... :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har du för manual? I min står det "Fist Fury"... :wub:

Jag har den första utgåvan till PS2 - vem vet - Down, Down, Down kanske var en gammal Love Fist-låt som aldrig blev släppt, men som dom sedan skrev med av misstag, men sedan ändrade till den korrekta titeln?

Hmm, enligt min manual står det att Love Fist har tre låtar. "Fist Till Morning", "Down, Down, Down" och "Dangerous Bastard" :confused:

Sidan 16 läser jag på.

Samma här! Du har också till PS2 eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Slutsatsen vi kan dra är väll att en av hans P9 kompis berättade nått som inte stämmde för att vara cool? :cry:

Det är ju inte första gången man hör små pojkar berätta att dom vet någon plats i nått spel men vägrar berätta :)

Den slutsatsen är den bästa hittills!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slutsatsen vi kan dra är väll att en av hans P9 kompis berättade nått som inte stämmde för att vara cool? :(

Det är ju inte första gången man hör små pojkar berätta att dom vet någon plats i nått spel men vägrar berätta :cry:

Och bara 4 månader sen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...