Jump to content

På vilket sätt vill ni dö?


kicken
 Share

Hur vill ni dö?  

81 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tiden är snart inne, tiden då vi alla kommer att kämpa, kämpa för våra ariska bröder och systrar,

kämpa för vårt land, vår kultur och vår historia. Vi måste alla kunna kämpa in i döden, för en

tro om ett bättre land. Så bröder och systrar upp till kamp! Sieg Heil! SIEG HEIL! 5136 H311!!!! :lol::teehee:

Något som jag har funderat på på sista tiden, är hur det skulle påvärka alla andra om man

skulle begå självmord. Den sak man aldrig får veta :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote 1: Självmord..Nu undrar ni varför, och det ska jag berätta.Jag vill inte vara en av de gamlingarna som bara driver omkring, där snoret droppar från näsan eller de inte vet vad som är upp eller ner.När jag känner mig gammal nog, och jag är nöjd med livet, ska jag på något sätt, begå självmord.Helst ska jag knyta massa piano"strängar" runt min kropp och hoppa från en hög byggnad, så att alla kroppsdelar och annat skiljs från kroppen.Vote 2: Nej.Som redan sagt, alla nära och kära är döda då. Vad har man kvar att leva för då?
Heh. Hur man blir när man blir gammal beror visserligen ofta på åldersrelaterade sjukdomar och liknande, men kämpar man själv med sin hälsa så kan man nog må rätt bra när man är gammal. Du verkar ta för givet att ALLA gamlar blir senila inkontinenta vandrande skelett. Så är inte fallet.Och att du skulle ta livet av dig på ett sådant sätt finner jag högt olämpligt. Om inte annat så lär det traumatisera en hel del människor, för att inte tala om saneringsarbetet. Jisses, kan du inte anlita eutanasi eller dränka dig själv istället? :lol:
Skulle aldrig dö för en bit mark

Som man inte ens valde att födas på!

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle aldrig dö för en bit mark
Som man inte ens valde att födas på!

What would you do

If someone told you to fight for freedom?

Would you answer the call

Or run away like a little pussy?

'Cause the only reason that you're here

Is 'cause folks died for you in the past

So maybe now it's your turn

To die kicking some ass

Freedom isn't free

It costs folks like you and me

And if we don't all chip in

We'll never pay that bill

Freedom isn't free

Now there's a hefty fuckin' fee

And if you don't throw in your buck 'o five

Who will?

06vr_921245_0.gif

Artist: Mat Stone And Trey Parker

Album: Soundtrack - Team America: World Police

Song: Freedom Isn't Free

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Somna in.

Förutom det kan jag tänka mig fallande, känns som att man skulle dö lycklig då på något sätt.

Ett annat alternativ är att värdas svinsnabbt i rymden bort från jorden iklädd en rymddräkt, med tillräckligt mycket

syre så att man själv kan bestämma när man ska dö (dvs ta av sig hjälmen eller nåt). Hade varit häftigt att fundera på livet

när man svävar bort från sin hemplanet mot evigheten! :mf_doof:

2. Ja (om det i framtiden kan göra så att jag vaknar igen?), annars: vet inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

I slagfältet (I strid)

Med tilläggsspecifikationen, snabbt och smärtfritt. Ett skott i skallen, att stå hundra meter eller närmre från en kärnvapenexplosion. Och om man inte har nån fru med småbarn som man lämnar efter sig.

Vet inte, känns på något vis mer meningsfullt att dö för en orsak, än att dö för att man är gammal krasslig, och sedan länge varit överflödig. Och inte lika fegt som självmord, och inte lika plågsamt som att dö av en sjukdom eller liknande.

Sen är att dö i fält lite samma sak som en hjältedöd, om man inte är på fel sida såklart. Om man dör i ett försvarskrig tar man inte en kula för en person man älskar, man tar den för en massa främmande människor, varav många inte ens är födda ännu.

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...