Jump to content

Hur vill ni eller hur tror ni att trailern ska vara ?


armin
 Share

Recommended Posts

Okej jag vet inte vad jag tror. Vill inte hoppas på för mycket så man blir besviken eller något.

Saker som skulle vara ballt att se:

Krashar

Mer bilar

Någon som dör

Explotioner (Vi har ju sett en tidigare, men vill se en bättre)

Kanske några saker man kan använda, fallskärm t.ex. (om man nu kan)

Flygplan hade inte heller vart så dumt

Tror inte man kommer få se in game, dom har väll inte visat det i dom andra trailersarna till dom tidigare spelen?

Kommer inte på något mer just nu.

Längtar längtar längtar!

Det blir inga flygplan :rolleyes: rockstar har sagt det själva

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:) de e bra att dom inte visar för mycket och jag är så jävla glad att gta blev försenad.Om gta inte hade blivit försenad hade jag r4dan varvat det . GOD BLESS ROCKSTAR GAMES and playstation.3 ;)

Huh? Är det bra att det blev försenat, för att du skulle ha klarat ut det redan? Du kommer att klara ut det lika snabbt, bara ett halvår senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Huh? Är det bra att det blev försenat, för att du skulle ha klarat ut det redan? Du kommer att klara ut det lika snabbt, bara ett halvår senare.

a men du förstår inte vad jag menar . plus det blir bättre för R* också för nu är det fler som har playstation.3 efter prissänkningen så dom kommer att sälja mer :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas ju självklart på en lite längre trailer. Den första var endast 50 sekunder lång om man räknar bort när de visade loggorna och den andra trailern var inte mycket längre. Hoppas på en 90 sekunders trailer, hade suttit fint.

Fler saker jag önskar se i trailern är en bilkrasch, när Niko skjuter med ett vapen sedd ur spelarens vinkel, bilder på Liberty Citys nattliv, några snygga bilar hade varit kul, hur folk beter sig och mycket annat. Väntar med spänning på tredje trailern och självklart spelet.

Redigerad av Rasty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...