Jump to content

Hur vill ni eller hur tror ni att trailern ska vara ?


armin
 Share

Recommended Posts

:o Ja hur vill ni att den nya trailern som släpps om 5 dagar ska vara ?

t.ex. vill ni att dom ska visa en drive-by eller liten bit av storien som dom andra eller hur stor staden är eller kanske dom olika gängen . :(

OBS: du kan gärna skriva detaljerad från början till slut hur det ska vara

längtar som fan :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:rolleyes:

---

Rörliga bilder? Det har vi ju fått i de föregående trailerserna (Trailers i plural?).

Vi har även sett massvis med bilar.

Precis kanske vi får se några nya ansikten som dom inte visat i dom föregående trailerserna kanske nya områden vad typ av väder de finns i spelet kanske nya fordon vilka vapen som finns osv osv... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Saker jag vill se:

- Slumkvarter/gäng/bråk under natten

- Översiktsbilder av stan, skulle gärna vilja veta formen på den, om den är helt fyrkantig eller om den är avlång osv

- Mer dramatiska klipp från storyn, som får magen att pirra och gör en sugen på spelet helt enkelt

- Grafik, grafik, och grafik

- Peds, detaljer

- Och FYSIK

:rolleyes: Tvivlar på att allt kommer att komma med, men hoppas på lite av det iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

är de sagt att de inte blir någon snö :( jag menar va e New York (LC) utan snö.

all that christmas spirit from all movies from 90's :o

Håller med.. Skulle vara grymt om man kunde ställa in tid och årstid. Hoppas inte att 24 minuter är 24 timmar i spelet. Känns bara drygt. I de andra gta-spelen var det bara jobbigt. Exempelvis i SA kanske man vill köra cross i skogen på dagtid men man hinner knappt köra från San Fierro förän det börjar bli mörkt. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:rolleyes: Jag vill att dom ska visa hur den nya Liberty City ser ut på natten och lite mer av hur folk beter sig t.ex. att man sjuter någon och alla börjar springa eller att någon gömmer sig bakom en bil och jag vill se lite mer om hur man bråkar.kan man slänga ner varandra från byggnbader ?

Asså varför kan dom inte göra allt grymt på samma gång .t.ex. att man ska kunna.

1. binda fast någon lägga honom i bagage luckan och köra upp till bron och kasta ner j*veln och personen ska vara detaljerad och skrika och man ska se när ögonen blir stora av rädsla.

2. bo någonstans ochkunna äta från kylskåpet och kunna kolla på tv och dom ska visa nyheterna och prata om vad som hade hänt.

3. de ska vara lite mer verkligt man ska ha energi mätare som visar att man blir trött och man ska kunna såva i bilen ,hemma , eller kanske i en kartong låda vid gatan.

4. de ska bli vinter också

5. och när man åker fast ska man vara i fängelse och kunna bo där sova,äta,bråka och kunna bryta sig ut eller betala böter. <------------ KANSKE LITE FÖR MYCKET :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej jag vet inte vad jag tror. Vill inte hoppas på för mycket så man blir besviken eller något.

Saker som skulle vara ballt att se:

Krashar

Mer bilar

Någon som dör

Explotioner (Vi har ju sett en tidigare, men vill se en bättre)

Kanske några saker man kan använda, fallskärm t.ex. (om man nu kan)

Flygplan hade inte heller vart så dumt

Tror inte man kommer få se in game, dom har väll inte visat det i dom andra trailersarna till dom tidigare spelen?

Kommer inte på något mer just nu.

Längtar längtar längtar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...