Jump to content

Dreamhack Winter 2007!


StellHell
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 243
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha det var sikorka och RavenE som stog bakom reklam skylten :) vi andra stog innan den skylten ^^

Det var Ice som sa att vi skulle gå fram till dig, men när vi kom fram vågade ingen säga något, så ja frågade sikorka vad du hette sen sa jag, stellan, tror jag :D

Siana träffade vi precis när vi skulle ta kortet, han satt i en soffa där, men efter kortet försvann han, så visste aldrig var han satt utan det var en ren slump att han råkade stå där.

Men vart tog alla vägen efter att ni skulle ut och röka :S skulle vi inte ta ett kort på alla då? aja det var iallafall trevligt på dh =)

Vilka ska dit i sommar/nästa vinter? :lol:

Vi stack mot C-hallen, stellan och den där snubben skulle köra airsoft. Jag och Donkeey drog oss mot B-hallen :D

Jag kommer troligtvis både summer och winter 08.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vart tog alla vägen efter att ni skulle ut och röka :S skulle vi inte ta ett kort på alla då? aja det var iallafall trevligt på dh =)

Vilka ska dit i sommar/nästa vinter? :lol:

Alla försvann in bland folket framme vid scen då ni skulle vifta med ljusstavarna, men jag och xstreem stog kvar under Norton-tornet och väntade. :)

Jag ska lätt dit nästa år, vet inte om det blir sommar eller vinter. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag funderar starkt på att åka dit till sommaren, halva klassen kom ju hem igår efter dreamhack och snackade om hur kul dem hade det. :)

Om det blir av så får jag ta med mig MyStiC och päronpung såklart. :lol:

Åh, skulle jag kunna åka med er då?

Jag vill gärna åka, men ingen av mina polare vill och jag skulle inte vilja åka ensam.

I värsta (Bästa) fall får det bli du och jag Saleen. :D

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, skulle jag kunna åka med er då?

Jag vill gärna åka, men ingen av mina polare vill och jag skulle inte vilja åka ensam.

I värsta (Bästa) fall får det bli du och jag Saleen. :D

Joo, varför inte? Det vore riktigt nice. :)

Men då måste jag smöra lite för farsan en vecka innan så han kan skjutsa mig/oss dit. :lol: (nej, jag orkar inte åka tåg, flygplan, rymdraket, whatever..)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joo, varför inte? Det vore riktigt nice. :D

Men då måste jag smöra lite för farsan en vecka innan så han kan skjutsa mig/oss dit. :naughty: (nej, jag orkar inte åka tåg, flygplan, rymdraket, whatever..)

Morsan / Farsan kunde skjutsa mig, vilket menas med att vi kan få med 3 pers i bilen.

Åh så snällt ni gör det, min mor och far kan säkert också skjutsa om jag mutar tillräckligt bara.

Annars vore det helhäftigt att åka med MyStiC's farsa och säga. "Tjenna, jag gick på skolan du arbetera på!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha det var sikorka och RavenE som stog bakom reklam skylten B) vi andra stog innan den skylten ^^

Det var Ice som sa att vi skulle gå fram till dig, men när vi kom fram vågade ingen säga något, så ja frågade sikorka vad du hette sen sa jag, stellan, tror jag :P

Siana träffade vi precis när vi skulle ta kortet, han satt i en soffa där, men efter kortet försvann han, så visste aldrig var han satt utan det var en ren slump att han råkade stå där.

Men vart tog alla vägen efter att ni skulle ut och röka :S skulle vi inte ta ett kort på alla då? aja det var iallafall trevligt på dh =)

Vilka ska dit i sommar/nästa vinter? B)

Ofan, så det var dom två. Såg bara Raven. Hmm, jo så kan det nog vara. Någon sa Stellan, jag vänder mig om och Ice Frågar om ni får fotas med mig. Vi drog och rökte, vi hade SwatLIVE vid 01.50 så var tvungna att dra. Donk och JSHC drog tillbaka till Hall B.

Ska antagligen dit, om jag får ledigt från jobbet.

Glöm inte att det var jag som var cool nog att gå först, och leda hela gänget fram till Stell. :D Hehu, bara jag och Robin som är modiga förövrigt. :D

Edit: Jag kommer till sommaren ofc. Och till vintern.

Tuffing där.. :D

Vi stack mot C-hallen, stellan och den där snubben skulle köra airsoft. Jag och Donkeey drog oss mot B-hallen :(

Jag kommer troligtvis både summer och winter 08.

Fnatter! >__<

Alla försvann in bland folket framme vid scen då ni skulle vifta med ljusstavarna, men jag och xstreem stog kvar under Norton-tornet och väntade. ;)

Jag ska lätt dit nästa år, vet inte om det blir sommar eller vinter. :naughty:

Såja, alla dessa år du bara snackat om att komma ska tas igen nu i framtiden eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...