Jump to content

Dreamhack Winter 2007!


StellHell
 Share

Recommended Posts

MMMKKEEEEY. Kort+flerkort.

Saker man kan lägga märke till är typ Sianas sexiga ställning, Ravens nyblivna man( vart fan kom han ifrån?? :rolleyes::( ) , xstreems gottigoda Nesquik, min förjävligt fula ansiktsuttryck(fråga inte varför :o ), Sir.Pers t-shirt som jag vill ha (antar att dom är slut nu >.<)och IceCandys STRUMPA! ;D

edit: SAMT STEELIS POWERPUFF!!!

varför ska de sista timmarna vara så kul? .<

post-7373-1196559814_thumb.jpg

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 243
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

MMMKKEEEEY. Kort+flerkort.

Saker man kan lägga märke till är typ Sianas sexiga ställning, Ravens nyblivna man( vart fan kom han ifrån?? :rolleyes::( ) , xstreems gottigoda Nesquik, min förjävligt fula ansiktsuttryck(fråga inte varför :o ), Sir.Pers t-shirt som jag vill ha (antar att dom är slut nu >.<)och IceCandys STRUMPA! ;D

edit: SAMT STEELIS POWERPUFF!!!

varför ska de sista timmarna vara så kul? .<

Stiligt, stiligt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MMMKKEEEEY. Kort+flerkort.

Saker man kan lägga märke till är typ Sianas sexiga ställning, Ravens nyblivna man( vart fan kom han ifrån?? :rolleyes::( ) , xstreems gottigoda Nesquik, min förjävligt fula ansiktsuttryck(fråga inte varför :o ), Sir.Pers t-shirt som jag vill ha (antar att dom är slut nu >.<)och IceCandys STRUMPA! ;D

edit: SAMT STEELIS POWERPUFF!!!

varför ska de sista timmarna vara så kul? .<

Okej, hjälp mig.

Siana, räven, *nån läskig som slickar*, xstreem, sikorka, xxx, xxx, ice candy?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MMMKKEEEEY. Kort+flerkort.

Saker man kan lägga märke till är typ Sianas sexiga ställning, Ravens nyblivna man( vart fan kom han ifrån?? :rolleyes::( ) , xstreems gottigoda Nesquik, min förjävligt fula ansiktsuttryck(fråga inte varför :o ), Sir.Pers t-shirt som jag vill ha (antar att dom är slut nu >.<)och IceCandys STRUMPA! ;D

edit: SAMT STEELIS POWERPUFF!!!

varför ska de sista timmarna vara så kul? .<

Haha. :)

Han som försökte slicka på mig var läskig. :lol:

Men men, för att vara mitt första DH (äntligen) så är jag nöjd. Får se om jag kommer hit till sommaren, hört rykten om att Mordos funderar på att komma hit då också..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lulul, var där igår och hälsade på. Träffade dock bara Dumbom och Panimala, men det var najs att hanga around med dem. Pani spöade mig i Guitar Hero, och innan det var jag och Dumbom och spanade in lite utsällningar och scheisse.

Men sen när jag skulle hem var busshelvetet fittfullt, så jag missade tåget. Men - min kusin blev räddaren i nöden och lät mig sova över hemma hos henne. Så det blev rätt najs ändå, spelade Wii med hennes sambo och käkade nybakade lussekatter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Woho Hemma (:!!!:) fårse om ja kommer i sommar men nästa vinter kommer jag iallafall :wub::wacko:

Hoppas dom säljer hamburgare som förra året då! var jobbigt att dom sålde massa konstig mat som wok å pastasallad. Och allt var alltid slut så man fick gå runt å va hungrig =(

Redigerad av Sir.Per
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lulul, var där igår och hälsade på. Träffade dock bara Dumbom och Panimala, men det var najs att hanga around med dem. Pani spöade mig i Guitar Hero, och innan det var jag och Dumbom och spanade in lite utsällningar och scheisse.

Men sen när jag skulle hem var busshelvetet fittfullt, så jag missade tåget. Men - min kusin blev räddaren i nöden och lät mig sova över hemma hos henne. Så det blev rätt najs ändå, spelade Wii med hennes sambo och käkade nybakade lussekatter.

WHUT? Var Panimala där? :wacko: M-men.. Vad gjorde han? Var satt han? Vad gjorde ni? Varför ville han inte vara med oss? Varför ville inte DU vara med oss? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...