Jump to content

Dreamhack Winter 2007!


StellHell
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 243
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Får jag fråga en sak :P ?. Asså om jag har fattat det rätt så får man en plats hos DreamHack där man lägga sin Dator right?, men vad gör man när man ska sova?. Jag menar, en hel del av er sovar ju en bit bort från era datorer... finns det ingen risk att någon sätter sig vid er dator och sabbar?. Jag har aldrig riktigt förståt det :cry: . DreamHack är ju nästan paradiset för hackers.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yehaa. Gick för att sova 00.40, har varit igång sen 06.30 i Onsdags wtf. Blev väckt två gånger under några timmar, salen stormades med "HALLÅÅÅÅ!!".

Fick i alla fall sova till 09. Men wtf; betonggolv och ett liggunderlag på 1 cm typ.

Sängen hemma is the shit. :P

Jo, för fan. Förra DH så fick jag sova på betonggolvet, med min jacka som täcke och mina skor som huvudkudde samtidigt som de spelade dunkande rave-musik 10m bort. Fyyfan, sånt kan man vara utan.

Får jag fråga en sak :P ?. Asså om jag har fattat det rätt så får man en plats hos DreamHack där man lägga sin Dator right?, men vad gör man när man ska sova?. Jag menar, en hel del av er sovar ju en bit bort från era datorer... finns det ingen risk att någon sätter sig vid er dator och sabbar?. Jag har aldrig riktigt förståt det :cry: . DreamHack är ju nästan paradiset för hackers.

Man ber sin bordsgranne att vakta den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade byxor och tröja som kudde. \o/

Try to outshine me, boy? Well, försök värma en pizza på en extern hårddisk! Eller varför inte blåsa upp en dubbel luftmadrass med bara lungorna då blåsmaskinen är sönder? Du kan sen också försöka vara uppe i två dygn innan sömnlöshetshallucinationerna gör dig halvt galen. Och när du ändå är igång kan du också försöka sova i en resväska under ditt datorbord för att slippa sovsalen. ELLER bli väckt av femton forumiter som tar din kamera och sätter på bögporr på din dator.

När du gjort det, kan vi snacka. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Try to outshine me, boy? Well, försök värma en pizza på en extern hårddisk! Eller varför inte blåsa upp en dubbel luftmadrass med bara lungorna då blåsmaskinen är sönder? Du kan sen också försöka vara uppe i två dygn innan sömnlöshetshallucinationerna gör dig halvt galen. Och när du ändå är igång kan du också försöka sova i en resväska under ditt datorbord för att slippa sovsalen. ELLER bli väckt av femton forumiter som tar din kamera och sätter på bögporr på din dator.

När du gjort det, kan vi snacka. :mf_doof:

Well, you win. :(

Är ni vakna än?

Vaknade för en och en halv timme sen. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...