Jump to content

Dreamhack Winter 2007!


StellHell
 Share

Recommended Posts

Blev inte av, helt enkelt. :)

Lol. Han hade ju statusen på msn "DREAAMHACCKKKKDKTTD", så jag frågade han om han också var där. Men, han typ.. "Jag önskar jag vore där ;(". Dvs, om jag minns rätt(?).

Aja, hemma nu. Jag vill spolaah tillbaka tiden.

Skogsjuice+Stealth after Stellhell= :D;):wub:;):lol: :lol: :lol:

Ohhh... :(

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 243
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Lol. Han hade ju statusen på msn "DREAAMHACCKKKKDKTTD", så jag frågade han om han också var där. Men, han typ.. "Jag önskar jag vore där ;(". Dvs, om jag minns rätt(?).

Aja, hemma nu. Jag vill spolaah tillbaka tiden.

Skogsjuice+Stealth after Stellhell= :(;):wub:;):lol: :lol: :lol:

Ohhh... :(

(23:35) Sikorka: WOT

(23:35) Sikorka: ÄR DU PÅ DH?

(23:46) William PÅ DREAM...: Kanske

(23:47) William PÅ DREAM...: Eller nej, skrev det i namnet bara för skojs skull. :D

Trodde det var rätt uppenbart att jag faktiskt var där. :P Hade faktiskt ingen lust att möta massa forumiter och så i år tyvärr, ses på summer istället. :)

EDIT: Diggade hur tyskhelvetet blev utbuat sista gången han gick in på scenen, hatade hans jävla musik och skrik! :|

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(23:35) Sikorka: WOT

(23:35) Sikorka: ÄR DU PÅ DH?

(23:46) William PÅ DREAM...: Kanske

(23:47) William PÅ DREAM...: Eller nej, skrev det i namnet bara för skojs skull. ;)

Trodde det var rätt uppenbart att jag faktiskt var där. :lol: Hade faktiskt ingen lust att möta massa forumiter och så i år tyvärr, ses på summer istället. :)

EDIT: Diggade hur tyskhelvetet blev utbuat sista gången han gick in på scenen, hatade hans jävla musik och skrik! :|

#dreamhack.hatatysken ;)

Friberg: Kanske såg dig, antingen på irc eller irl, hade du nå tröja som det stod något med friberg på är risken att jag gjorde det lulz.

Lyckades även sova 12 timmar efter att jag kommit hem, sen somna jag om och sov 4 timmar till=16 timmar totalt :lol:

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var efter gruppfotot som vi hittade dig och började följa efter :D:lol:

Nja, det tror jag ju inte. Siana är med på bilden, och jag var med när vi letade efter honom. Stack när han inte var på sin plats, och jag skulle ut och röka.

JSHC: Det var Fnatterus; En kille från DC hubben. Vi hittade på en massa bus, och jag hade aldrig träffat honom innan, eller äns sagt ett ord IRL eller online till honom innan DH.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, det tror jag ju inte. Siana är med på bilden, och jag var med när vi letade efter honom. Stack när han inte var på sin plats, och jag skulle ut och röka.

Först samlades vi, utan dig, Siana var med, vi hittade inte dig.

Vi tog ett foto, sedan skulle Siana göra en sak och drog.

Mellan D och B hallen så ser vi dig, alla blir helt omg och sedan tar någon/vi beslutet att följa efter dig.

Allt blir hysteriskt kul and hunt is on.

Till sist så samlas vi bakom din rygg (btw, hur förvånad vart du? ;o), och typ "heeeej ;D"

Sedan så letar vi Siana igen och det blir som det blir.

Det var Fnatterus; En kille från DC hubben. Vi hittade på en massa bus, och jag hade aldrig träffat honom innan, eller äns sagt ett ord IRL eller online till honom innan DH.

Ah, han minns jag. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först samlades vi, utan dig, Siana var med, vi hittade inte dig.

Vi tog ett foto, sedan skulle Siana göra en sak och drog.

Mellan D och B hallen så ser vi dig, alla blir helt omg och sedan tar någon/vi beslutet att följa efter dig.

Allt blir hysteriskt kul and hunt is on.

Till sist så samlas vi bakom din rygg (btw, hur förvånad vart du? ;o), och typ "heeeej ;D"

Sedan så letar vi Siana igen och det blir som det blir.

Ah, han minns jag. :lol:

Ni hittade inte mig as in, ni vågade inte leta. Så, ni hade träffat Siana innan, men när ni träffade mig så hade ni helt plötsligt glömt vart han satt? LOLBOLLKUKSKOJ!

Mellan B och D? I hallen där då alltså, efter trappen? Så det var alltså Raven som smög fram bakom ett reklamplakat borta vid D69 då? Antar att ni andra gömde er bakom.. :D

Kände 2 saker blir kastade på mig vid Fnattes plats, innan dess hade jag ingen aning om att ni stalkat mig. Vem var det som tog det stora steget och vågade peta på min axel btw? Tror tar mig tusan att det var Ice, som direkt hosta fram ett "Ehm, Vi erbjuder denna dryck om vi får ta kort på dig". Dåligt att ni är så fega så ni skickar fram tjejer.

Aja, gjort är gjort och kommer inte igen.

Btw, kan jag få bilden på mig själv högupplöst? Jag ser sådär mysigt halvbög ut när jag biter mig i läppen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni hittade inte mig as in, ni vågade inte leta. Så, ni hade träffat Siana innan, men när ni träffade mig så hade ni helt plötsligt glömt vart han satt? LOLBOLLKUKSKOJ!

Mellan B och D? I hallen där då alltså, efter trappen? Så det var alltså Raven som smög fram bakom ett reklamplakat borta vid D69 då? Antar att ni andra gömde er bakom.. :D

Kände 2 saker blir kastade på mig vid Fnattes plats, innan dess hade jag ingen aning om att ni stalkat mig. Vem var det som tog det stora steget och vågade peta på min axel btw? Tror tar mig tusan att det var Ice, som direkt hosta fram ett "Ehm, Vi erbjuder denna dryck om vi får ta kort på dig". Dåligt att ni är så fega så ni skickar fram tjejer.

Aja, gjort är gjort och kommer inte igen.

Btw, kan jag få bilden på mig själv högupplöst? Jag ser sådär mysigt halvbög ut när jag biter mig i läppen.

Haha det var sikorka och RavenE som stog bakom reklam skylten :) vi andra stog innan den skylten ^^

Det var Ice som sa att vi skulle gå fram till dig, men när vi kom fram vågade ingen säga något, så ja frågade sikorka vad du hette sen sa jag, stellan, tror jag :D

Siana träffade vi precis när vi skulle ta kortet, han satt i en soffa där, men efter kortet försvann han, så visste aldrig var han satt utan det var en ren slump att han råkade stå där.

Men vart tog alla vägen efter att ni skulle ut och röka :S skulle vi inte ta ett kort på alla då? aja det var iallafall trevligt på dh =)

Vilka ska dit i sommar/nästa vinter? :lol:

Redigerad av Sir.Per
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...