Jump to content

Team Fortress 2


Desmar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 577
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag fick Dead Ringer här om dagen, synd bara att den blivit rånerfad :) men den är fortfarande väldigt trevlig i vissa sammanhang, speciellt när man ska komma undan från pyros. Det är emellertid löjligt att inte ammunitionen boostar cloaken längre...

Nerfad, hur?

Själv går achievement_idle varm, alltid. Spectatar såklart, så att jag inte sabbar mina stats på något sätt. Av de nya unlocksen har jag följande:

Ambassador

The Dead Ringer

Huntsman

Fått 3 Ambassadors, 4 Dead Ringers. Ge mig pissburken, eller en hatt! Värdelöst system. :ermm: Tycker däremot att hatt-drops hör hemma på det här systemet, att randomdroppas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nerfad, hur?

Själv går achievement_idle varm, alltid. Spectatar såklart, så att jag inte sabbar mina stats på något sätt. Av de nya unlocksen har jag följande:

Ambassador

The Dead Ringer

Huntsman

Fått 3 Ambassadors, 4 Dead Ringers. Ge mig pissburken, eller en hatt! Värdelöst system. :ermm:Tycker däremot att hatt-drops hör hemma på det här systemet, att randomdroppas.

Den har blivit såpass nerfad att om du går in i cloak med den, så dras ju såklart kamoflage mätaren ner sig, om du förut gick ur cloak innan kamo mätaren var tom så höll sig kamoflagen kvar där du gick ur cloak.

Om du snabbt går in i cloak med Dead Ringer nu kanske utav misstag eller så och går ur cloak på direkten så försvinner all kamoflage du har!

Det är ju just det dom gör, dom randomdroppas precis som vapnena bara det att dom är väldigt väldigt ovanliga!

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den har blivit såpass nerfad att om du går in i cloak med den, så dras ju såklart kamoflage mätaren ner sig, om du förut gick ur cloak innan kamo mätaren var tom så höll sig kamoflagen kvar där du gick ur cloak.

Om du snabbt går in i cloak med Dead Ringer nu kanske utav misstag eller så och går ur cloak på direkten så försvinner all kamoflage du har!

Det är ju just det dom gör, dom randomdroppas precis som vapnena bara det att dom är väldigt väldigt ovanliga!

Man kan inte ens plocka upp ammo för att få upp kamo-mätaren...

---

Systemet är ändrat på nåt sätt! :D

Jag dödade en spy som spy, fick en achievement och tre milstolpar. Fick alla nya spyvapen och Huntsman! :D

Nu ska här lekas med de nya spyvapnena :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan inte ens plocka upp ammo för att få upp kamo-mätaren...

---

Systemet är ändrat på nåt sätt! :D

Jag dödade en spy som spy, fick en achievement och tre milstolpar. Fick alla nya spyvapen och Huntsman! :D

Nu ska här lekas med de nya spyvapnena :)

Japp, däremot behöver man bara 5, 11 och 17 achievements (tror jag), tidigare var det runt 10,16 och 20 nånting. Skitsamma, jag har mina vapen. Jag är nöjd. :P

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vänta nu, menar ni att systemet är det gamla vanliga?

Milstolpar? :)

Added Sniper/Spy milestone achievements as an additional way players can get the new unlockables.

Inte ersatt, men milstolpar tillagda, hade föredragit att systemet vart som förr, med undantag att hattar vart VÄLDIGT sällsynta att droppas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...