Jump to content

Fototävling.


Merkky
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Merkky: Skickas bilderna till dig via PM eller lägger vi upp dem i tråden?

Roligare om bilderna hålls "privata" tills tävlingsdagen. Då hinner man inte analysera bilderna ett tag innan.

Då kan man ju istället själv vänta med att lägga upp sitt bidrag när slutet nalkas? Det är väl mer taktiskt att lägga upp sin bild precis innan dödslinjen, så att folk inte hinner tröttna på den, men om folk vill lägga upp i förväg, låt dem göra det! På det andra sättet hinner ju Markku analysera bilderna! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra förslag RavenE! Skicka bilderna via PM till mig dagen innan deadline, jag lär inte hinna knäppa nåt kort under en dag ändå så det ger inget för mig att analysera dom, eller så skickar ni samma dag så kan jag bara klistra in länkarna i pollen.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att han sket i ditt förslag för att du stavade Merkky helt fel. :)

Ack, denna smärta att falla på mållinjen sådär.

Han försökte inte skriva Merkky, han försökte skriva Markku, för det är mitt namn. <_<

Men då skriver jag in det i reglerna, bilderna ska PMas dagen innan eller samma dag som deadlinen till mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uh..

.. Ehm. Kan bli svårt för mig.. Och förmodligen RavenE. Det snöade typ 5cm idag. Hösten försvann. D:

Burr, låter kallt :rolleyes:. Här funkar der prima just nu och tänkte ta mig en liten fotosession efter skolan imorgon, bara hoppas påa tt jag inte råkar ut för samma öde som er :).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Alla bilder ska PMas till mig dagen innan, eller samma dag som deadline.

Varför då, kan man inte skicka in tidigare? Är ju dumt att man måste vänta in just de dagarna, borde ju vara att man måste skicka in sitt bidrag senast 9/11.

Förresten, visst är det okej att visa bilder i fotografitråden här på forumet och sedan tävla med någon av dem i denna tråd?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför då, kan man inte skicka in tidigare? Är ju dumt att man måste vänta in just de dagarna, borde ju vara att man måste skicka in sitt bidrag senast 9/11.

Förresten, visst är det okej att visa bilder i fotografitråden här på forumet och sedan tävla med någon av dem i denna tråd?

Jo ni kan skicka vilken dag som helst, och ni får ändra också...

Jo det kan ni väl få göra, men kortet ska vara knäppt mellan det datum som topicen kom upp och deadline.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...