Jump to content

House M.D


Jacker
 Share

Recommended Posts

Jag vill ha tillbaka chase, de andra får gärna bytas ut.

Jo, Chase var väl den enda som faktiskt var rolig och hade personlighet i teamet. De andra var ju bara stela. Men som sagt, det gamla teamet var lite mer stabilt än de han har valt den här gången. De här verkar bara så.. Fake.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tittade på House S02E02 imorse.. Kan inte påstå att jag gillar hans nya 'crew'. Då han "number nine" 'är med i Epic Movie och han blir förstörd helatiden, därav tar jag inte honom seriöst längre. De andra var bara tråkiga. Jag gillade hans gamla team..

:w000t:

Du menar S0402 nu, va? :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Innehållander spoilers av House S03E11:

Är på avsnittet där polisen fått bevis att House skrivit ut knark till själv och början på rättegången och allt det. Men jag bara stör mig, varför pratar de om 10 års jävla fängelse för något som detta, det är helt orimligt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Börjar närma mig slutet på S2 av House, känns som att S1 var lite vassare än S2 men dom håller båda två hög klass!

Trean är bäst! Jag har snart sett allt House som finns förutom några avsnitt på första säsongen. Men jag får alltid en känsla av tomhet när jag ser ut serier så här...

Aja, har Prisonbreak S03 som väntar på mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Klart med säsong 2 av House. Vill verkligen inte se mer. Så JÄVLA repetativ serie så att man mår dåligt.

Två ungdomar hänger ihop, en hostar, den andra frågar "Are you okay?" varav den första kollapsar, introsekvens, house äter piller och cuddy kommer och säger något i stil med "female, 21 years old, coughing and fever", house säger "It's propobly the flu .." varefter cuddy säger "She also has a headache", House ser bekymmersam ut, pang in i konferensrummet, "It could be a STD", "No, it wouldn't explain the headache" bla bla, de startar en treatment, patienten får kramper eller hjärtattack, pang, patienten är stabil igen och ingen vet vad som är fel förrens någon säger något kul till House typ "Don't let it bite you on the ass, heheh" och så ser House bekymmersam ut igen och i nästa scen löser han allt.

Jeeeez.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart med säsong 2 av House. Vill verkligen inte se mer. Så JÄVLA repetativ serie så att man mår dåligt.

Två ungdomar hänger ihop, en hostar, den andra frågar "Are you okay?" varav den första kollapsar, introsekvens, house äter piller och cuddy kommer och säger något i stil med "female, 21 years old, coughing and fever", house säger "It's propobly the flu .." varefter cuddy säger "She also has a headache", House ser bekymmersam ut, pang in i konferensrummet, "It could be a STD", "No, it wouldn't explain the headache" bla bla, de startar en treatment, patienten får kramper eller hjärtattack, pang, patienten är stabil igen och ingen vet vad som är fel förrens någon säger något kul till House typ "Don't let it bite you on the ass, heheh" och så ser House bekymmersam ut igen och i nästa scen löser han allt.

Jeeeez.

Jag kunde faktiskt inte sagt det bättre själv. Efter S1 tyckte jag fortfarande att serien var bra, men efter S2 var jag verkligen trött på House.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...