Jump to content

Poptråden


P-C
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sufjan Stevens. Vacker, melodisk, lågmäld, lugn, drömsk pop från den amerikanska singer/singwritern från Detroit, Michigan. Låttips: John Wayne Gacy, Jr

Hade bara hört To be Alone with you och (bland dom finaste låtarna i världen) For the widows in paradise, for the fatherless in Ypsilanti, så jag skaffade något/några album. Lät förjävligt :shifty: Vilket är bäst?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade bara hört To be Alone with you och (bland dom finaste låtarna i världen) For the widows in paradise, for the fatherless in Ypsilanti, så jag skaffade något/några album. Lät förjävligt :shifty: Vilket är bäst?

Önskar jag kunde svara på det; har dock precis börjat lyssna på honom, så ännu kan jag inte skilja på skivorna - Jag ser det mer som en helhet med ~30 låtar i min playlist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pop! Alla älskar pop, va? Jag gör det.

Här snackar vi pop, poprock, indiepop, popindie, rockpopindiepop etc.

Logh var ruskigt bra och Beirut likaså. Mums. Har även börjat snegla lite på Milburn och Hard-Fis nya.

OUT!

Hard-Fi's nya är riktigt dåligt. Lyssna på deras gamla. Milburn är bra, speciellt deras gamla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag pruttar på modern skit pop. Det finns pop från 80-talet som går att lyssna på men jag har fan aldrig hört någon bra modern pop låt.

ÅH, vad du är töntig!

"Yeah, jag sitter hemma och diggar Crue och skulle aldrig få för mig att lyssna på såndär bajspop, jag står över det för jag är så mycket bättre än allt och alla"

Du är pinsam, du har fan inte hört ett piss, det är bara att erkänna.

Alltså, egentligen så är det väl okej, om det som får dig att må bra är att sitta hemma i en illusion om att du är cool och bäst, så visst.. det är lugnt.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ÅH, vad du är töntig!

"Yeah, jag sitter hemma och diggar Crue och skulle aldrig få för mig att lyssna på såndär bajspop, jag står över det för jag är så mycket bättre än allt och alla"

Du är pinsam, du har fan inte hört ett piss, det är bara att erkänna.

Alltså, egentligen så är det väl okej, om det som får dig att må bra är att sitta hemma i en illusion om att du är cool och bäst, så visst.. det är lugnt.

:rolleyes:

Tweak, du var ju alltid på en när man klagade på andra. So, what happened with you?

Hur som helst måste jag hålla med dig.

----

The Sounds är ett riktigt bra svenskt pop-band :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...