Jump to content

Poptråden


P-C
 Share

Recommended Posts

:rolleyes:

Tweak, du var ju alltid på en när man klagade på andra. So, what happened with you?

Hur som helst måste jag hålla med dig.

----

The Sounds är ett riktigt bra svenskt pop-band :D

Alltså, kan börja med att jag inte är perfekt själv. Verkligen inte.

Dock stör jag mig som ini helvete på när folk med mer respekt/har varit länge på forumet, än andra, hoppar på dom som är nya och kanske inte har hittat sin plats här än. Det är så jävla onödigt, att trycka ner folk bara för att visa att man kan, att man står över dem. Jag försöker i alla fall ha belägg för att klaga på folk. Inte hoppa på dem bara för att sparka på den som ligger ner.. ungefär så jag tänker, förstår du bättre då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 82
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mjoo :)

----

Kent - Ingenting

Så heter singeln från deras nya platta. Den finns ute på nätet.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/article785099.ab

----

Själv ger jag den samma betyg, den låter som den vore från Hagnesta Hill, men jag gillar den :P

Refrängen är helskön!

Den är ju bättre än det mesta dom släppt på senare tid, men fick ingen "WOW :cry:" känsla av den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den är ju bättre än det mesta dom släppt på senare tid, men fick ingen "WOW :cry: " känsla av den.

Precis. Den är lite mer som Kent förut var, men som sagt så fick man ingen sådan känsla som jag hade hoppats :P

Men enligt deras hemsida skall denna platta bli deras bästa någonsin. Det kommer bli väldigt svårt att slå Vapen & Ammunition och jag tror inte dom gör det men jag längtar på den väldigt mycket :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis. Den är lite mer som Kent förut var, men som sagt så fick man ingen sådan känsla som jag hade hoppats :P

Men enligt deras hemsida skall denna platta bli deras bästa någonsin. Det kommer bli väldigt svårt att slå Vapen & Ammunition och jag tror inte dom gör det men jag längtar på den väldigt mycket :cry:

Äsch, vilket band säger inte det? :)

The Shins - Australia

Blir nästan på läskigt bra humör när man hör den! Kom till Sverige, The Shins!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lyssnar inte på pop för att jag inte får den rätta känslan av skiten helt enkelt. Man kan ju försöka headbanga till Justin Timberlake. För att sedan headbanga till Crüe. För mig så funkar det bara med Crüe. Är på dass och är upptagen med att spy när jag hör Timberlake. Om detta nu inte håller sig innom dina ramar för hur man ska lyssna på musik Tweak så skiter jag i det. Så länge jag kan drömma mig bort med Crüe så gör jag det.

Btw, är the Knack- My Sharona pop?

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lyssnar inte på pop för att jag inte får den rätta känslan av skiten helt enkelt. Man kan ju försöka headbanga till Justin Timberlake. För att sedan headbanga till Crüe. För mig så funkar det bara med Crüe. Är på dass och är upptagen med att spy när jag hör Timberlake. Om detta nu inte håller sig innom dina ramar för hur man ska lyssna på musik Tweak så skiter jag i det. Så länge jag kan drömma mig bort med Crüe så gör jag det.

Btw, är the Knack- My Sharona pop?

Det finns annan pop än Britney Spears, Justin Timberlake och Shakira. Och måste man headbanga till musiken? Slöseri med hjärnceller, ju.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lyssnar inte på pop för att jag inte får den rätta känslan av skiten helt enkelt. Man kan ju försöka headbanga till Justin Timberlake. För att sedan headbanga till Crüe. För mig så funkar det bara med Crüe. Är på dass och är upptagen med att spy när jag hör Timberlake. Om detta nu inte håller sig innom dina ramar för hur man ska lyssna på musik Tweak så skiter jag i det. Så länge jag kan drömma mig bort med Crüe så gör jag det.

Btw, är the Knack- My Sharona pop?

Där har vi beviset på det jag menar - du fördömer en helgenre utan att ha lyssnat på den. Justin Timberlake liksom, är det någon i den här tråden som har sagt att de gillar han?

Ja, dröm dig bort med Crue du. Du är så alternativ och fin, pissa på oss mainstream-fjortisar! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...