Jump to content

ATTSA - 3


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

Så, här är mitt tredje och sista SA solo som jag har hållit på med sen i maj månad, jag är rätt så säker på att vissa av stuntsen är gamla då jag har stuntat ett tag för den här filmen, jag har startat SA någon gång i veckan och stuntat ihop ett gäng stunts som är rätt okej i mina ögon, så förvänta er inget jättebra bara för att jag har hållit på länge med den, men jag blev ganska nöjd med både stunts, musik och editering iallafall :mellow:

HQ,n blev 190 mb, så ni får välja om ni vill tanka den eller streama den från File front :unsure:, aja, nog snackat här har ni länken.

ATTSA 3 Filefront länk

Kires Hi-speed server

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Introt var relativt okej. Hade varit bättre om du hade rört kameran lite mindre "direkt". Och så glömde du stroken på "Andreas" när du skrev titeln. :unsure:

Första stunten måste jag få klaga på. Du upprepade det.. 5 gånger? Med olika synvinklar. Vi har gått igenom det här förr så tänker inte fortsätta något mycket mer på det.

Resten av stuntsena var okej också, inget man inte sett förut. Enda problemet jag har med dina filmer är editeringen faktiskt. Spela upp baklänges är inte bra. Visst, du behöver fylla ut filmen. Gör iställen filmen kortare med bättre stunts än att smäcka* ut med en massa små stunts som inte är bra.

Du behöver bara lära dig att begränsa dig i editeringen så blir allt bra ska'ru se.

* = Värmlands slang.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njae, det här gillade jag inte.

Introt var segt och inte så fartfyllt. Man satt bara och stirrade medans ATTSA ploppade ner.

Kändes som att det bara var 5-6 stunts du visade upp, och ingen av dem fick mig att tappa hakan direkt. Du upprepade de flesta ("stora") stuntsen minst 5 gånger. Aja baja, det blir lite väl tråkigt.

Och det sista klagomålet, är nog bara jag som stör mig på det...DIN ENGELSKA! Snälla, om du har problem med något ord i engelskan, använd för Guds skull en ordbok så filmen blir lite mer seriös. Som sagt, är nog bara jag som stör mig på detta.

1/5, varav ettan är ett "snällhets"-poäng.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, ganska bra film. Inte en av de bästa precis, men som sagt, du jobbade inte SÅ jättesuperhårt med den.

Men det var fina stunts. Gillade PCJptb'n. ^_^

Lite slarvigt editerat ibland men stort sett så var det fint.

Synd att det var sista solot..jag ska nog få dig att göra ännu en uppföljare! :lol:

Stunts: 8/10

Editering: 5/10

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...