Jump to content

Hur många låtar har du på din dator?


Saleen
 Share

Recommended Posts

Typ, 0?

Vet i fan om farsgubben är smart nog för att veta vart man får tag på mp3-låtar, och jag pallar inte dra ner skit på hans dator..

*måste verkligen laga min burk.. saknar min musik :lol:

Grattis du är 100% laglig ^_^

______________________________________

Upgrade för min del...

8.40 GB (9 027 080 192 Byte)

1646 Filer, 78 mappar

ca 10 % laglig... -.-*

Har för mig att förut kunde man få böta 15.000 kr för en nedladdad låt eller 2..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 100
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja men hur stor är risken att man åker dit då? :P

Alla mina låtar är olagliga, köper inga skivor eller mp3-låtar, det är för dyrt.

Så du menar att du aldrig har känt glädjeruset utav att komma hem ifrån en affär, ta bort plasten på skivfodralet och sedan sätta/lägga dig ner för att lyssna igenom den nyinköpta skivan för första gången?
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du menar att du aldrig har känt glädjeruset utav att komma hem ifrån en affär, ta bort plasten på skivfodralet och sedan sätta/lägga dig ner för att lyssna igenom den nyinköpta skivan för första gången?

Det var enormt länge sen jag köpte mig en skiva senast, men visst var det ju roligt och komma hem då och lyssna på vad man har köpt.

Redigerad av Mr.Dumbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du menar att du aldrig har känt glädjeruset utav att komma hem ifrån en affär, ta bort plasten på skivfodralet och sedan sätta/lägga dig ner för att lyssna igenom den nyinköpta skivan för första gången?

Och sen blir du missnöjd för du inte gillar den och har slängt bort 200kr. Jag tar inte den risken. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 8 months later...
Din kuk är således inte ens hälften så lång som min. Haha.

Det är i tum. :ph34r:

Knappt några på datorn (ok, 750 st), men 1080 st på min PS3 som jag vanligen använder till att lyssna på musik. Och mer än 90% av denna musik är KÖPT och RIPPAD, inte tankad. Då blir 1080 låtar rätt mycket. Nu vill jag gärna höra hur mycket laglig musik ni har på datorn. Inte lika höga siffror nu, eh? :ph34r:

Alla Metallicas + i princip alla från RHCP, i princip alla från Offspring, alla från Coldplay (syrrans fel att jag lyssnar på dem :ph34r: ), i princip alla från Iron Maiden, alla från Keane (wow, 2 album), i princip alla från Entombed... et cetera.

+1, /care.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...