Jump to content

GTA IV: FAKE BILDER.


FoxtroT
 Share

Recommended Posts

Halloj!

Jag har sökt, men inte hittat en officiel tråd för ev. fakebilder som brukar läggas ut såhär innan en release, och fakebilderna är ju också endel av nöjet innan releasen! >_<

Posta alla fakebilder ni har hittat hittils, ganska bra om ni skriver VAR ni hittade dom också, så vi vet vilka sidor vi kan leta på senare!

OBS: Bilderna får vara stora.

Jag börjar då:

Splendid_GTA41_906675_0.jpg

Från en upladdnings sida

gta-4_906675_1.jpg

Från biconnect (?)

b_4_906675_2.jpg

Från aceblog

I repris, finns på många sidor

Från bwplanet

POSTA PÅ!

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Halloj!

Jag har sökt, men inte hittat en officiel tråd för ev. fakebilder som brukar läggas ut såhär innan en release, och fakebilderna är ju också endel av nöjet innan releasen! :unsure:

Posta alla fakebilder ni har hittat hittils, ganska bra om ni skriver VAR ni hittade dom också, så vi vet vilka sidor vi kan leta på senare!

OBS: Bilderna får vara stora.

Jag börjar då:

Splendid_GTA41_906675_0.jpg

POSTA PÅ!

wdq0h9qc0ntc.jpg

Tyckte att dom där två bilderna verkade ganska sköna. Om dom nu är ifrån spel, vilka?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan bekräfta att den är falsk. Niko är felstavat, således inte Rockstar som gjort den. Men det var en bra fake i övrigt.

Tack för att du klargör det! (w00t)

Jag misstänkte nästan det. Miljön ser väldigt trovärdig ut om man jämför med miljön på de riktiga GTA IV bilderna. Men det är ändå nått litet som är annorlunda. Små små detaljer om man kollar nog.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...