Jump to content

GTA + The Getaway/mafia-feeling


Cyper
 Share

Tycker du att det vore possitivt att ''mixa'' GTA med The Getaway och Mafia?  

35 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vad tycker ni?

Skulle det kännas bra om Rockstar Games tog steget att börja mixa ihop The Getaway och Mafia- känslorna i GTA? Givetvis inte så mycket att GTA inte blir GTA, men att det trots allt blir vissa förändringar.

Jag skulle vara mycket tacksam om de gjorde GTA lite seriösare.

The Getaway har sinabra stunder där man känner att allt är som det ska. Ibland inte. Samma sak med Mafia. Samma sak med GTA.

Ack så lycklig jag blev då jag fick veta att Rampages kanske försvinner helt I GTA4. Så trevligt. Jag hoppas verkligen att man inte klarar av att hoppa från sjuvåningar och landa platt på mage på marken, för att sedan resa sig och springa iväg. Låt The Getaway, och framför allt Mafia-stilen och feelingen härska över kommande GTA! Jag hoppas verkligen att skottskador på din karaktär kommer visa sig I GTA4.

Uppdrag skall vara komfortabla, verkliga och välgjorda! Ingen glömmer väl då Claude fick order om att slå ner en pimp vid hamnen, för att sedan ta hans bilnycklar, köra iväg och spraya om bilen. Miljön var unik I GTA3. Uppdragen var annorlunda. Vissa var lite överdrivna, men inte alla. Föra att citera min nya GTA-idol säger jag bara: - ''No fancy crap!'' Frågan är ju vem som sade detta..

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ska bli mer realistiskt ja. Man ska kunna ha kvar ett vapen fast man inte har nån ammunition(folk blir ju rädda endå :ermm:), kunna köra i normal hastighet med Cruise Control(tror jag det heter) och sånt från Mafia...men det ska fortfarande finnas roliga extrauppdrag och sånt. Men håller med om att det ska vara mer realistiskt och inte massa vilt dödande. Vote: Ja

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grand Theft Auto spelen är mycket mycket mer populära spel än både Mafia och The Getaway. Eftersom dom nu är så populära så betyder väl det att deras koncept är rätt lyckat. Så varför ska man helt plötsligt strunta i det? Jag tycker The Getaway är jättebra spel att kompletera GTA med, men det räcker för mig.

Varför blir du lycklig av att Rampages försvinner? Så vitt jag vet så har det funnits sen GTAII (har ingen aning omdet fanns med i GTAI för då körde jag bara uppdrag) och det är ju skittråkigtom man ska ta bort en sån klassiker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tycker ni?

Skulle det kännas bra om Rockstar Games tog steget att börja mixa ihop The Getaway och Mafia- känslorna i GTA? Givetvis inte så mycket att GTA inte blir GTA, men att det trots allt blir vissa förändringar.

Jag skulle vara mycket tacksam om de gjorde GTA lite seriösare.

The Getaway har sinabra stunder där man känner att allt är som det ska. Ibland inte. Samma sak med Mafia. Samma sak med GTA.

Ack så lycklig jag blev då jag fick veta att Rampages kanske försvinner helt I GTA4. Så trevligt. Jag hoppas verkligen att man inte klarar av att hoppa från sjuvåningar och landa platt på mage på marken, för att sedan resa sig och springa iväg. Låt The Getaway, och framför allt Mafia-stilen och feelingen härska över kommande GTA! Jag hoppas verkligen att skottskador på din karaktär kommer visa sig I GTA4.

Uppdrag skall vara komfortabla, verkliga och välgjorda! Ingen glömmer väl då Claude fick order om att slå ner en pimp vid hamnen, för att sedan ta hans bilnycklar, köra iväg och spraya om bilen. Miljön var unik I GTA3. Uppdragen var annorlunda. Vissa var lite överdrivna, men inte alla. Föra att citera min nya GTA-idol säger jag bara: - ''No fancy crap!'' Frågan är ju vem som sade detta..

Jag håller med i allt du skrev. Därför röstade jag på ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror mer på att utvecklarna arbetar på svagheterna i deras nästkommande spel, då Mafia, The Geyaway och GTA är väldigt olika i grund och botten. Hade dessa tre team slagit sig ihop för att skapa ett spel tillsammans hade man ju inte kunnat göra något annat än att hurra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...