Jump to content

Gravarna i Bedford Points


Cyper
 Share

Recommended Posts

Jag for ut för att leta efter gömda packet och vapen (hittade en skruvmejsel också xD) och jag for in på kyrkogården. Gissa vad som finns där? Massor av namn på människor som man själv och andra har dödat. På

Giovanni Casa

står det bara ''Gone''. :unsure:

Paulie Sindacco''Viva Las Venturas Baby''

R.I.P

Roger RC Hole Running For Office in heaven

R.I.P

Vincenzo Cilli Not so lucky after all

R.I.P

Giovanni Casa Gone..

R.I.P

Dan Sucho Dead an' what not

R.I.P

Cedric ''Wayne'' Fotheringay

R.I.P

Joseph ..*'*.** Sleeping with angels

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem fan var Cedric ''Wayne'' Fotheringay? Kommer inte ihåg det.

Kan vara för att man mest kommer ihåg han som Wayne. Man kommer mest ihåg honom som Marias andre man istället för Toni. När ahn får reda på att hon också träffar en snubbe som heter Toni så börjar han slå henne och skit, och det slutar med att man

dödar honom i uppdraget Biker Heat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gick även ett rykte om att Tommy Vercetti's gravsten skulle finnas där och att det var han som Toni dödade tre år tidigare. Men det visade sig vara falskt.

Tur det, jag skulle istället hemskt gärna se att Tommy och Toni arbetade tillsammans i nåt spel, varför inte IV? Både Tommy och Toni lever ju.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tur det, jag skulle istället hemskt gärna se att Tommy och Toni arbetade tillsammans i nåt spel, varför inte IV? Både Tommy och Toni lever ju.

Claude lever väl också, så det skulle vara kul att se alla tre arbeta tillsammans i GTA IV. Och alla har ju anknytningar till Liberty City så... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Claude lever väl också, så det skulle vara kul att se alla tre arbeta tillsammans i GTA IV. Och alla har ju anknytningar till Liberty City så... :D

Carl lever också, och även Carl hade kopplingar till LC eftersom han jobbade med Joey. Jag tror att Henkibojj mer såg Tommy och Toni som "maffia partners".

Det skulle vara rätt häftigt om Tommy och Tony samarbetade. Jag såg alltid Toni som Salvatores efterträdare, jag tycker att han passade mer som ledare en vad Joey skulle göra. JMO.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
hehe ne, men va tommy polare med ryder? nej. haha men varför ja skrev så, de var för cj blir ju erbjuden gräs typ jämmt av ryder, o de skulle vara bättre om han hade tagit emot lite tycker jag. hehe:)

Tycker du ja. Men om min mamma hade blivit mördad av ett gäng som man har rivalitet mot. Samt att sitt eget 'hood' håller på att 'gå under' samt att en av sina bästa vänner är helt jävla nere så skulle jag nog gjort som CJ och försök räta till ordningen lite istället för att sitta och röka på hos sin granne. Men vissa personer har kanske inga känslor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...