Jump to content

Klädskåpet!


Renard
 Share

Recommended Posts

Och du är Mordos, so what? Jag säger också snorgult. Har aldrig sett grönt snor. Men jag och Kebab lever ju på jorden så det förklarar väl ett och annat.

Det vanligaste är att man säger snorgrönt, fråga mig inte varför.

Det är i alla fall det jag hör folk säga, tror inte att jag hört någon säga snorgul.

Oh, btw. Jag lever också på jorden. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter här och fnissar för mig själv. Vi borde ändra texten längst upp på sidan till:

Välkommen till GTAsajtens Forum!

- Sveriges off-topic forum nr.1

Gtasajten finns ju inte längre så whats stopping you Hultan?

Jag ser hellre lite offtopic än en tråd i stil med: "snor Gul Eller SnorGrön?" (undertitel: Vota!). :P

Anyway, det ryktas om att en nyöppnad affär i Linköping säljer Acne-jeans för 400 kronor paret.. Ska nog åka in imorgon och se om det stämmer. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sitter bara och väntar och hoppas på att In Flames ska trycka upp tröjor till deras nya album. Med det albumcover dem har så kan det inte blir fula tröjor. :P

Annars har jag köpt en del kläder som jag borde lägga upp bilder på men tyvärr har jag ingen kamera för tillfället så.. Jag får vänta ett tag till. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sitter bara och väntar och hoppas på att In Flames ska trycka upp tröjor till deras nya album. Med det albumcover dem har så kan det inte blir fula tröjor. :P

Annars har jag köpt en del kläder som jag borde lägga upp bilder på men tyvärr har jag ingen kamera för tillfället så.. Jag får vänta ett tag till. :P

Bandtröjor i metal/hårdrock-genret är alltid fula (IMO!), förutom min Motörhead-tshirt då men den är ett undantag.

Sitter själv i ett par grå acnejeans, en tshirt med tryck föreställande känd ap-konst inom budismen som går i rött och svart med nån form av gummirelief som mirakulöst överlevde första tvätten, köpt i Bangkok. Och en svart tröja över med tunna vita ränder från Selected. Björn Borg-kalsonger och random svarta tunna strumpor.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bandtröjor i metal/hårdrock-genret är alltid fula (IMO!), förutom min Motörhead-tshirt då men den är ett undantag.

Sitter själv i ett par grå acnejeans, en tshirt med tryck föreställande känd ap-konst inom budismen som går i rött och svart med nån form av gummirelief som mirakulöst överlevde första tvätten, köpt i Bangkok. Och en svart tröja över med tunna vita ränder från Selected. Björn Borg-kalsonger och random svarta tunna strumpor.

Urk. :P

Jag kan verkligen inte använda dessa halv-strumpbyxliknande ting. Jag måste ha oldschool grovleken på strumpor. Svart är dock helt rätt, men mina börjar tryta. Har bara massa noppriga vita strumpor som ser för jävliga ut. Svart ftw (Vita strumpor är enligt lag bara för ljusa byxor).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har genom hela mitt liv BARA använt svarta tunna strumpor och har inte ens satt foten i ett par av den tjockare typen. Det finns ingen speciell anledning till att detta men ser heller inte varför jag skulle ändra på det. Min far har lustigt nog bara tjocka (svarta) strumpor, så det är inte att det är ett familjefenomen heller...

Jag kanske borde prova hans någon gång ändå, mitt liv kanske får oanade vändningar.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...