Jump to content

Ny trailer kommer 28 Juni!


kicken
 Share

Recommended Posts

Right, alla som kör uppesittarkväll den 28:e bör kontakta mig för en masskonversation som kommer starta en timma innan releasen... min MSN kan ni kolla i profilen. Blir väl en del spammande, snackande och tillsist trailer hunting eftersom R* sida kommer att krasha.

Jag är dock inaktiv i knappt två veckor framöver när vi ska till Koriska.

Everyone's invited!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 172
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om man tittar på titeln... "Looking for that special someone..."... jag tror trailern kommer antingen handla om tjejen på OPMs cover som skulle kunna vara en av Nikos kärleksintressen, eller helt enkelt om någon han ska döda. Det är kanske det artwork-bilden relaterar till, en korrupt polis som vill ha någon ur vägen, men som inte vill ha sina egna händer smutsiga.

Tror inte det kommer innehålla något gameplay. Den kommer ju köras i ingame-motorn precis som förra trailern, men mer än det tror jag inte allmänheten bjuds på.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man tittar på titeln... "Looking for that special someone..."... jag tror trailern kommer antingen handla om tjejen på OPMs cover som skulle kunna vara en av Nikos kärleksintressen, eller helt enkelt om någon han ska döda. Det är kanske det artwork-bilden relaterar till, en korrupt polis som vill ha någon ur vägen, men som inte vill ha sina egna händer smutsiga.

Tror inte det kommer innehålla något gameplay. Den kommer ju köras i ingame-motorn precis som förra trailern, men mer än det tror jag inte allmänheten bjuds på.

tror oxå det kan vara något sånt.. om någon speciell person i spelet.. antagligen av vad man ser på namnet (:!!!:)

OFFTOPIC: var har du hållit hus Cortez?? länge sen man såg dig på Gtasajten! och ännu längre sen du va på msn :'( har du blockat mig (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nah, inte fan har han blockat dig? Det gör inte en gtasajtare mot en annan gtasajtare. Om han inte hittat den andra i säng med hans syrra så klart. Tror det är dags att jag addar lite sajtare. Banandan var namnet.

EDIT ftw: Jazz, din hotmail står inte på din profil. Hänvisa till en tom ruta va fan är det för stil <_<

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTAforums

GTAnytt

Rockstars Hemsida

GTAnet

Gameinformer

TotallyPS3

---

Trailern heter "Looking For That Special Someone"

---

Jag är oerhört glad just nu <_<

Ser fram emot (hoppas) att se en trailer där gameplay (alltså man får se in-game mode) finns med.

Nu längtar man bara tills 28 juni som är om 17 16dagar :)

---

7k7l5zd4sr11.jpg

Yay. På min födelsedag och allt. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nah, inte fan har han blockat dig? Det gör inte en gtasajtare mot en annan gtasajtare. Om han inte hittat den andra i säng med hans syrra så klart. Tror det är dags att jag addar lite sajtare. Banandan var namnet.

EDIT ftw: Jazz, din hotmail står inte på din profil. Hänvisa till en tom ruta va fan är det för stil :shifty:

Står visst, nere i vänstra hörnet.

Yay. På min födelsedag och allt. :)

Det var ju därför jag postade <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lägg av. Alla vet att GTA har alltid släppts tidigare till PlayStation konsollerna, så varför är det en extra hype just för IV när dom nu gör exakt samma sak? Nej jag ser det som positivt att det inte kommer med en gång till PC. Varför släppa ett spel när ändå alla bara kommer ladda ner det och göra sönder det med massa moddar och annat skit, savefiler och allt vafan det heter, massa skiteri som inte tillhör det riktiga spelet. Vad tjänar tillverkarna av det, inse att dom gör rätt.

Sen säger du att hypen på just det här spelet är över totalt, men du säger också att i SA var fullt med bilder och filmer, vadå, då är ju det ännu mer hype? Antingen missuppfattade jag nu din idiotiska formulering, eller så svarar du dig själv på det mest korkade vis.

Självklart kommer spelen släppas dyrt. Jag kan ge fan på att Rockstar gått back massvis med pengar bara för att folk laddar ner istället för köper spelen, nu snackar jag PC här. Vi förlorar oss själva helt enkelt, det är ju inte direkt R* vi ska vara arga på isåfall.

Ja, hypen är över, inga bilder släpps nästan, i SA hypen kom det bilder varje dag nästan, det byggde upp en förväntan som va större än spelet, spelet enligt mig var lite av en besvikelse jämfört med VC.

Sitter du o väntar på varje bild och glor på de som du gjorde innan SA kom, då man matades med info?

Nej, trodde väl inte det.

Att det sedan släppts till PS konsollerna först vet jag, men ska jag köpa en konsoll för 6k för att spela ett spel?

Sedan att man släpper det till PC och går minus e inte mitt eller vårat fel, även fast många laddar ner, spelen e dyra, att göra de e dyra (går säkert göra de billigare på nått sett, vilket vet jag ej, då jag ej jobbar på R*).

GTA hypen är tyvärr över, VC kommer alltid vara det bästa GTA spelet, SA blev för mycket verkligt och detta ännu mer verkligare, för mycket realism i spel är inte det bästa då spelet är ett rent kriminell spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, hypen är över, inga bilder släpps nästan, i SA hypen kom det bilder varje dag nästan, det byggde upp en förväntan som va större än spelet, spelet enligt mig var lite av en besvikelse jämfört med VC.

Sitter du o väntar på varje bild och glor på de som du gjorde innan SA kom, då man matades med info?

Nej, trodde väl inte det.

Att det sedan släppts till PS konsollerna först vet jag, men ska jag köpa en konsoll för 6k för att spela ett spel?

Sedan att man släpper det till PC och går minus e inte mitt eller vårat fel, även fast många laddar ner, spelen e dyra, att göra de e dyra (går säkert göra de billigare på nått sett, vilket vet jag ej, då jag ej jobbar på R*).

GTA hypen är tyvärr över, VC kommer alltid vara det bästa GTA spelet, SA blev för mycket verkligt och detta ännu mer verkligare, för mycket realism i spel är inte det bästa då spelet är ett rent kriminell spel.

neee du! det är nu dom bygger upp folks förväntningar! asså seriöst, vad jag lärt mig sen SA släpptes var att inte tro på ett skit av vad alla "info" sa, för 70% av allt som sas om SA va ju fan lögn typ!

ja tänker inte spekulera att detta kommer va det sämsta eller något..

och något ja tyckte va det absolut sämsta med SA releasen var just att dom släppte föööör mkt info,bilder,filmer innan det släppts.. när ja väl fick mitt SA så kändes det som ja redan visste det mesta om var allt låg ect..

tycker detta är bra att det inte kommer så mkt info och sånt.. typ en månad innan det släpps så kan dom släppa lite mer än vanligt.. men annars e ja nöjd!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, hypen är över, inga bilder släpps nästan, i SA hypen kom det bilder varje dag nästan, det byggde upp en förväntan som va större än spelet, spelet enligt mig var lite av en besvikelse jämfört med VC.

Sitter du o väntar på varje bild och glor på de som du gjorde innan SA kom, då man matades med info?

Nej, trodde väl inte det.

Att det sedan släppts till PS konsollerna först vet jag, men ska jag köpa en konsoll för 6k för att spela ett spel?

Sedan att man släpper det till PC och går minus e inte mitt eller vårat fel, även fast många laddar ner, spelen e dyra, att göra de e dyra (går säkert göra de billigare på nått sett, vilket vet jag ej, då jag ej jobbar på R*).

GTA hypen är tyvärr över, VC kommer alltid vara det bästa GTA spelet, SA blev för mycket verkligt och detta ännu mer verkligare, för mycket realism i spel är inte det bästa då spelet är ett rent kriminell spel.

San Andreas är ju för fan dubbelt så kul som VC. Visst, enligt mig är gangsta-stilen jävligt töntigt och jag hatar den samt att storyn är bajs, men för verkligt? Nej.

Jag hoppas att GTA IV kommer närmare realism än tidigare spel. En brottssimulator är inte dålig för att den är realitisk. Tvärt om tycker jag. Spelet kommer endå bli en kioskvältare. Rockstar Games är som James Bond, de misslyckas aldrig med GTA.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, hypen är över, inga bilder släpps nästan, i SA hypen kom det bilder varje dag nästan, det byggde upp en förväntan som va större än spelet, spelet enligt mig var lite av en besvikelse jämfört med VC.

Sitter du o väntar på varje bild och glor på de som du gjorde innan SA kom, då man matades med info?

Nej, trodde väl inte det.

Att det sedan släppts till PS konsollerna först vet jag, men ska jag köpa en konsoll för 6k för att spela ett spel?

Sedan att man släpper det till PC och går minus e inte mitt eller vårat fel, även fast många laddar ner, spelen e dyra, att göra de e dyra (går säkert göra de billigare på nått sett, vilket vet jag ej, då jag ej jobbar på R*).

GTA hypen är tyvärr över, VC kommer alltid vara det bästa GTA spelet, SA blev för mycket verkligt och detta ännu mer verkligare, för mycket realism i spel är inte det bästa då spelet är ett rent kriminell spel.

Varför tror du att det var en besvikelse då? För att det kom så mycket bilder och info så att man fick höga förväntningar. Nu kommer det vara mer spännande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas det är sant att de tar bort IS stunts, vigilante missions, rampages m.m. Så jävla överdrivet och overkligt. Förmodligen är det sant. Tror knappast att du kommer att ha möjlighet att plöja igenom Liberty City med pansarvagn.

Skulle allt sånt där försvinna så skulle GTA inte vara GTA längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...