Jump to content

GTA samlingar


Jodan
 Share

Recommended Posts

Som titeln lyder.

Lägger här upp min lilla gtasamling som uppkommit med årens gång. Ser dock gärna att den blir större och mysigare! :lol:

Vore roligt och spännande att se andras samlingar! Släng upp dom bara! :shifty:

Här kommer min!

*Har även en svart likadan San andreas tshirt samt en stor Sanandreas "wallscroll" i tyg*

Redigerad av Jodan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Imponerande! Det amerikanska omslaget till GTA III är snyggt, och jag skulle döda för VC-soundtracket.

Inget GTa2, dock?

Hur ser det europeiska ut? :shifty:

--

Har bara 3/vc/sa till PS2, inte så mycket att ta kort på :lol:

...kan man få se en bild som bevisar att det är ditt? en lapp med ditt nick framför eller så ^_^ Inte för att jag inte tror dig, men det är väl ganska ovanligt att man köper samma spel till 3 olika konsoller osv? :)

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Hur ser det europeiska ut? ^_^

--

Har bara 3/vc/sa till PS2, inte så mycket att ta kort på :)

...kan man få se en bild som bevisar att det är ditt? en lapp med ditt nick framför eller så :) Inte för att jag inte tror dig, men det är väl ganska ovanligt att man köper samma spel till 3 olika konsoller osv? :)

Det europeiska vad? ;) Om du menar hur det europeiska gta3 omslaget ser ut så står det ju både till pc och ps2 i hyllan =) dom vita fodralen.

Här kommer ivarjjefall en bild :shifty: Och angående gta2 så har jag det på ps1. Den svarta lilla boxen där innehåller gta1, london och gta2 :lol:

Redigerad av Jodan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det europeiska vad? ^_^ Om du menar hur det europeiska gta3 omslaget ser ut så står det ju både till pc och ps2 i hyllan =) dom vita fodralen.

Här kommer ivarjjefall en bild :shifty: Och angående gta2 så har jag det på ps1. Den svarta lilla boxen där innehåller gta1, london och gta2 :lol:

Jag trodde det var det amerikanske eftersom Pico sa sådär, kanske syns det någon annanstans?

Som sagt, mycket imponerande samling du har där. Får jag undra varför du har San Andreas till 3 olika konsoler? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag trodde det var det amerikanske eftersom Pico sa sådär, kanske syns det någon annanstans?

Som sagt, mycket imponerande samling du har där. Får jag undra varför du har San Andreas till 3 olika konsoler? :)

Aha ok hehe. Amerikanska utgåvorna har oftast lite anorlunda cover på fodralet.. Såsom på GTA3 du ser i bakgrunden.

Tackar för kommentaren:) Som svar på varför jag har samma spel till olika format så beror det på att velat testa spelen till varje format :shifty: Därav inköpen, Har faktiskt gta3, vice city och san andreas till alla 3 formaten ps2,pc och xbox. Föredrar dock ps2 på samtliga spel. Även gta1, london och gta2, Liberty city stories har jag till psp och till ps2, pspversionen syns dock ej på bilden då jag har det hos en kompis, Vice city stories har jag bara på ps2 dock. :lol: Ska köpa det till psp under sommaren så man har något att göra i solstolen på semestern :)

Länge leve gta ! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snacka om att höja ribban för vad det innebär att vara ett gta-fan. :shifty:

Hur blir det med IV då? ;) Ska du skaffa både PS3 och X360 för att prova extramaterial osv. som sägs ska komma? :P

btw...

Min "samling" xD

post-8282-1181221188_thumb.jpg

Hehe ;) Lirat gta sedan 1.an kom till pc på 7minuters demo :lol: Så är ganska inbiten i serien.

Vad gäller GTAIV så har jag förhandsbokat ps3 versionen trotts att jag saknar en ps3, men enbart för att jag ska få fingrana ur att köpa en.

Kommer även inhandla 360 versionen då jag äger en 360 ^_^ Känns inte som det är några större summor vi pratar.

Men har iaf förhandsbokat special edition på gta4 på 3 olika ställen ;) väntar även på en special edition av San andreas från Ebay :) En kille i kanada som sålde det inplastat. Tyvärr är det NTSC så kommer ej kunna spela det men det var skit samma :) Kom aldrig som PAL tyvärr.

Din samling var gullig ;) dock bästa utgåvorna av 3d generationen du har :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe :( Lirat gta sedan 1.an kom till pc på 7minuters demo :D Så är ganska inbiten i serien.

Vad gäller GTAIV så har jag förhandsbokat ps3 versionen trotts att jag saknar en ps3, men enbart för att jag ska få fingrana ur att köpa en.

Kommer även inhandla 360 versionen då jag äger en 360 :( Känns inte som det är några större summor vi pratar.

Men har iaf förhandsbokat special edition på gta4 på 3 olika ställen :D väntar även på en special edition av San andreas från Ebay :( En kille i kanada som sålde det inplastat. Tyvärr är det NTSC så kommer ej kunna spela det men det var skit samma ;) Kom aldrig som PAL tyvärr.

Din samling var gullig ;) dock bästa utgåvorna av 3d generationen du har :(

VAR?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VAR?

På Videoteket, game och onoff här i östersund :( RIngde bara och frågade om det gick :(

Jag var givetvis den första på samtliga 3 ställen men dom tog emot en förhandsbokning iaf :D

Fick ingen "garanti" på att jag bokat ett men dom tog namn och mobilnummer ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åhh, blir kåt. Var får man tag på GTA T-shirts, legogubbar, afficher etc? :ermm:

EDIT: Har just nu GTA2, GTA 3, GTA: VC, GTA :SA, GTA, LCS. Ska köpa VCS i sommar och även GTA1 till PS1. Tyvärr måste jag lämna tillbaks GTA3 och GTA vice city till affären och köpa två nya. Min mamma har kastat kartorna till båda spelen. Känns surt att lägga ut upp mot 800-900kr på två kartor, som skall användas som affisch. :(

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åhh, blir kåt. Var får man tag på GTA T-shirts, legogubbar, afficher etc? :ermm:

EDIT: Har just nu GTA2, GTA 3, GTA: VC, GTA :SA, GTA, LCS. Ska köpa VCS i sommar och även GTA1 till PS1. Tyvärr måste jag lämna tillbaks GTA3 och GTA vice city till affären och köpa två nya. Min mamma har kastat kartorna till båda spelen. Känns surt att lägga ut upp mot 800-900kr på två kartor, som skall användas som affisch. :lol:

www.rockstargames.com/warehouse <--- :(

Räkna med runt 500kr i tull :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

www.rockstargames.com/warehouse <--- :ermm:

Räkna med runt 500kr i tull :(

Fan vad dyrt.. Tror jag ska beställa en ''Vice City Stories'' jacka. Det bästa som finns är att ja det andra inte har.. Får väll spendera alla pengar på fangrejer och vänta med ps3. Köper nog GTA IV på releasen och väntar med ps3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad dyrt.. Tror jag ska beställa en ''Vice City Stories'' jacka. Det bästa som finns är att ja det andra inte har.. Får väll spendera alla pengar på fangrejer och vänta med ps3. Köper nog GTA IV på releasen och väntar med ps3.

Bara att spara :ermm: Dom är riktigt trevliga på deras kundtjänst per mail.. är det något du undrar över där är det bara att maila och fråga :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får tacka er alla för kommentarerna :wub:

Körde just igenom sista uppdraget på gta3 på ps2!

Blir galen! Tog Bulletproof Patriot till dammen och klarade uppdraget. Och som dom flesta känner till så när credits har rullat klart så hamnar man ju per automatik vid Hideout.

Sen när jag skall åka tillbaka för att hämna min bulletproof är det borta :'( Tragiskt!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...