Jump to content

GTA samlingar


Jodan
 Share

Recommended Posts

Som titeln lyder.

Lägger här upp min lilla gtasamling som uppkommit med årens gång. Ser dock gärna att den blir större och mysigare! :P

Vore roligt och spännande att se andras samlingar! Släng upp dom bara! :P

Här kommer min!

*Har även en svart likadan San andreas tshirt samt en stor Sanandreas "wallscroll" i tyg*

http://aycu09.webshots.com/image/19808/200...65000570_rs.jpg

Helt imponerande :ph34r:

Aja, här är bild på min samling nu. VCS saknas fortfarande :(

n5mqg1cl1zkw.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ägde även GTA, GTA2 och liberty city stories förut men GTA och GTA2 försvann i flytt när jag flyttade från norrland...

liberty city sålde jag för jag gillade det inte.

Affischen från GTAIII vill jag ha. Plus Vice Citys. Dem är borta, morsan kastade dem för flera år sedan. :):naughty:

MÅSTE FÅ TAG I NYTT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad e det för konstiga boxar du har till GTA3 och VC?

Double Pack. hade kört GTA3 på PC, sen när vice city släpptes va jag sen på att skaffa det så det kom ut double pack för samma pris för för Vice City så man kan säga att jag fick gta3 gratis i princip.. jag tycker fodralen är fina :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Double Pack. hade kört GTA3 på PC, sen när vice city släpptes va jag sen på att skaffa det så det kom ut double pack för samma pris för för Vice City så man kan säga att jag fick gta3 gratis i princip.. jag tycker fodralen är fina :confused:

Det är en skam att ha PC fodral. GTA ska spelas till Playstation! guitar_944260_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Double Pack. hade kört GTA3 på PC, sen när vice city släpptes va jag sen på att skaffa det så det kom ut double pack för samma pris för för Vice City så man kan säga att jag fick gta3 gratis i princip.. jag tycker fodralen är fina :wub:

Ja dom e riktigt fina, blir avundsjuk :) fen köpa mig ett dubbelpack :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...