Jump to content

Windows Skins


SilentViper
 Share

Recommended Posts

Sry visste ej vart denna skulle ligga i så jag tod denna. Men tillbaka till ämnet.

Jag söker Windows XP skins snygga kör med Windows Vista skinnet. Och finns det snygga Windows XP Skins att ladda ner(Gratis) Ska googla lite på windows XP skins men ni kan komma med bidrag till mig att posta screens eller skicka länk :ermm:

Och snälla nån Seriösa svar nu!

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först och främst behöver du ersätta en fil som heter UXTHEME.DLL. Detta gör du enklast genom att ladda ner en liten fil som gör det automatiskt åt dig, här.

Du kör helt enkelt den, och den ersätter UXTHEME.DLL. Här kommer du få ett felmeddelande som säger att filer i Windows blivit ersatta och du måste sätta i Windows-skivan, men fear not! Du har ju trots allt ersatt en fil, men inget farligt.

Efter det är du redo att köra Visuella Stiler, de kan du hämta från t e x DeviantART.com eller Customize.org.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller så skaffar man ett program så som Window Blinds.

Provade WB en gång, och efter några månaders användning kunde jag inte söka på datorn, se på WMV-filer i internet-läsarna eller gå in i vissa mappar.

Använder Uxtheme.dll-patchern och det funkar fint.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Först och främst behöver du ersätta en fil som heter UXTHEME.DLL. Detta gör du enklast genom att ladda ner en liten fil som gör det automatiskt åt dig, här.

Du kör helt enkelt den, och den ersätter UXTHEME.DLL. Här kommer du få ett felmeddelande som säger att filer i Windows blivit ersatta och du måste sätta i Windows-skivan, men fear not! Du har ju trots allt ersatt en fil, men inget farligt.

Efter det är du redo att köra Visuella Stiler, de kan du hämta från t e x DeviantART.com eller Customize.org.

Men jag har inge Windows XP skiva. Hur gör jag då da? OCH JAG KÖR LAGLIGA XP!

Redigerad av agent47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du behöver inte sätta in någon skiva. >_<

Aha :D Ska greja detta till helgen. Men måste jag ersätta den där filen kom ej nu ihåg vad den hete. När jag lägger in nya skins varje gång?. För när min far hadde denna dator så har jag ett par skins kvar sen des så då behöver jag väl ej ersätta nån fil eller? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aha >_< Ska greja detta till helgen. Men måste jag ersätta den där filen kom ej nu ihåg vad den hete. När jag lägger in nya skins varje gång?. För när min far hadde denna dator så har jag ett par skins kvar sen des så då behöver jag väl ej ersätta nån fil eller? :rolleyes:

Man behöver bara ersätta UXTHEME.DLL en gång. Testa att köra filerna och se ifall de fungerar då? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...