Jump to content

GTA IV- Ditt drömscenario


Renard
 Share

Recommended Posts

jag skulle vilja slå ner en polis sen ta hans pistol skjuta han sen sen skulle jag ringa little jacob och köpa vapen av han för alla mina pengar och skjuta mer poliser sen ta deras pistoler och ta en bil och köra över massa människor och döda massa bara för att nu kommer det vara kul att döda människor det blir skotthål och massa blod skit nu.

Efter att jag har dödat folk så skulle jag klättra upp på ett hustak ochh snipa massa och kasta ner granater och skjuta polisbilar med bazooka......

Sen så ska jag ta bussen till ebgames köpa spelet och sätta in det i min xbox 360.

Vet någon om man kan förhandsboka gta iv special edition någonstans helst i ebgames finns det att föhandboka i ebgames......

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 138
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag skulle vilja slå ner en polis sen ta hans pistol skjuta han sen sen skulle jag ringa little jacob och köpa vapen av han för alla mina pengar och skjuta mer poliser sen ta deras pistoler och ta en bil och köra över massa människor och döda massa bara för att nu kommer det vara kul att döda människor det blir skotthål och massa blod skit nu.

Efter att jag har dödat folk så skulle jag klättra upp på ett hustak ochh snipa massa och kasta ner granater och skjuta polisbilar med bazooka......

Sen så ska jag ta bussen till ebgames köpa spelet och sätta in det i min xbox 360.

Vet någon om man kan förhandsboka gta iv special edition någonstans helst i ebgames finns det att föhandboka i ebgames......

Nej, inte på ebgames vad jag vet.

Dock kan du boka på GameShop. Xbox 360 - Playstation 3

Du kan även boka på Spelbutiken. Xbox 360 - Playstation 3

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SHHHIIIIAAAATTTT vad dyrt det är 999kr i andra länder kostar det bara 90 dollar det är 630 kr vrf är det så jävla dyrt i sverige??.

Jag dubbelpostar för att jag inte kan quota edita eller göra new topic det ända jag kan göra är fast reply om jag försöker göra något annat så kommer en ruta upp som det står nåt skit sen skicka skicka inte sen när man klickar på den så stängs hela sidan vrf blir det så??????

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SHHHIIIIAAAATTTT vad dyrt det är 999kr i andra länder kostar det bara 90 dollar det är 630 kr vrf är det så jävla dyrt i sverige??.

Jag dubbelpostar för att jag inte kan quota edita eller göra new topic det ända jag kan göra är fast reply om jag försöker göra något annat så kommer en ruta upp som det står nåt skit sen skicka skicka inte sen när man klickar på den så stängs hela sidan vrf blir det så??????

Jag förstog ingenting. Formulera din fråga bättre så vi förstår.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

i vilken affär kan man förhandsboka gta iv special edition?

Jag menar inte på internet jag menar en vanlig affär så man måste gå och hämta det var kan man göra det?.

och i tex usa och andra länder kostar gta iv special edition 90 dollar och det är bara 630 SEK men i sverige kostar det 999 SEK varför är det dyrare i sverige?

när jag klickar på add reply eller new topic så kommer det upp en ruta som det står

iexplore har stött på fel blablablblablabla.

blablblalbalblablblbll

lalblablalalbabablabal

lblblblblbllblblblblbllbaa

ablallblaallablblblalbbl

blablbllalballalalbablla

Skicka .......Skicka inte.

sen när jag klickar på ett av alternativen så stängs sidan bara vrf bli det så?*????

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1)i vilken affär kan man förhandsboka gta iv special edition?

Jag menar inte på internet jag menar en vanlig affär så man måste gå och hämta det var kan man göra det?.

2)och i tex usa och andra länder kostar gta iv special edition 90 dollar och det är bara 630 SEK men i sverige kostar det 999 SEK varför är det dyrare i sverige?

3)när jag klickar på add reply eller new topic så kommer det upp en ruta som det står

iexplore har stött på fel blablablblablabla.

blablblalbalblablblbll

lalblablalalbabablabal

lblblblblbllblblblblbllbaa

ablallblaallablblblalbbl

blablbllalballalalbablla

Skicka .......Skicka inte.

sen när jag klickar på ett av alternativen så stängs sidan bara vrf bli det så?*????

1) Ingen just nu, men du kan ringa till din närmsta butik och fråga. Annars går det bara på nätet.

2) Ingen aning.

3) Fel forumdel

Herregud, svenska skolan måste vara rätt lätt med tanke på hur du skriver.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
jag skulle vilja slå ner en polis sen ta hans pistol skjuta han sen sen skulle jag ringa little jacob och köpa vapen av han för alla mina pengar och skjuta mer poliser sen ta deras pistoler och ta en bil och köra över massa människor och döda massa bara för att nu kommer det vara kul att döda människor det blir skotthål och massa blod skit nu.

Efter att jag har dödat folk så skulle jag klättra upp på ett hustak ochh snipa massa och kasta ner granater och skjuta polisbilar med bazooka......

Det är väl inte så svårt att göra om man bor i Alby :teehee:?

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...